1396-02-07 15:49
973
0
38337
رئیس کل دادگستری گلستان تاكيد كرد

عزم کمیته حمایت قضایی گلستان براي رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای تحقق این امر باید از سرمایه‌گذاران واقعی و تولیدکنندگان حمایت و موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از سر راهشان برداریم.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان که در  صدر هیئتی از اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان به شهرک صنعتی بندرترکمن رفته بود، در این دیدار با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر  تولید و اشتغال اظهار کرد: برای تحقق این امر باید از سرمایه‌گذاران واقعی و تولیدکنندگان حمایت و موانع تولید و سرمایه‌گذاری را از سر راهشان برداریم.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مستقر است، افزود: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را به این دبیرخانه منعکس کنند.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان افزود: خواسته‌های حقوقی و قضایی تولیدکنندگان پس از ثبت، به صورت موردی در جلسه‌های کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان طرح و برای رفع آن با کمک همه دستگاه‌های عضو چاره‌اندیشی می شود.

وی گفت: سال گذشته نیز علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی استان در جلسات این کمیته حمایت به شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی هم سر زدیم و از نزدیک و رو در رو دغدغه‌های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم .

ریاست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان را رئیس کل دادگستری استان، دبیری آن را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط مانند اداره کل صنعت، معدن تجارت استان و مدیران برخی بانک‌ها نیز عضو آن هستند.

در ادامه این بازدید مدیران سه واحد تولیدی مشکلات و دغدغه‌های خود را با رئیس کل دادگستری در میان گذاشتند .

رئیس کل دادگستری را در این بازدید، دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان بندرترکمن، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همراهی کردند./روابط عمومی دادگستری استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.