1393-07-25 07:39
1338
0
4415
استاندار گلستان خبر داد:

مراحل پایانی تهیه سند جامع امنیت گلستان / فلسفه حج سرباز امام زمان(عج) شدن است/ وزارت اطلاعات برای دشمنان رعب افکن بوده

رئیس شورای تامین استان گلستان از  مراحل پایانی تهیه سند جامع امنیت استان گلستان خبر داد و گفت : فلسفه حج سرباز امام زمان (عج) شدن است .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در همایش سی سال مجاهدت های خاموش به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات که صبح دیروز 24 مهرماه  در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد ، اظهار کرد : در راستای تشکر مسلم اقدام مجموعه این عزیزان تابناک است و هر آنچه که ما در این راستا رسم او را به جا بیاوریم کم انجام داده ایم چون زاویه عمل زاویه بلندی است و خارج از شرایط ظاهری یک افق پنهان بلند دارد و به همین جهت باید اقرار بکنیم از وصف اقدامات این عزیزان که از شخصیتهای عظیم  نامهای عظیمی گرفته اند، از پس تشکر آنها بر نیاییم .

صادقلو افزود: امام صادق (ع) تعبیر خوبی دارد : عمل پنهان خوب دو اجر دارد یک اجر اشکار و یک اجر  پنهان  و کار شما نیز دو اجره هست چون  تمام عملیات شما برای خداست و این یک تعبیر فلسفی تاریخی است به دلیل خط اتصالی امامت به ولایت و هر اقدامی امروز با این فلسفه مقدمه سازی برای حکومت امام زمان (عج) است .

وی با اشاره به فلسفه حج گفت : حج نه سیاحت است نه زیارت و نه تجارت بلکه آموزش است به دلیل اینکه خاستگاه حکومت جهانی امام زمان (عج) مکه است و امروز دقیقا سرباز امام زمان (عج) باید محیط و خاستگاه امام زمان را یاد بگیرد ، امروز ما باید مکه را یاد بگیریم چون  فلسفه حج سرباز امام زمان (عج) شدن است .

استاندار گلستان اذعان کرد: شما بانک اسرار نظام و جامعه هستید خیلی مهم هست کسی  واقعا بانک سر قرار بگیرد و تنها آدمهای با عزت بانک اسرار می شوند چرا که شما اقدامتان بی ریاست .

دکتر صادقلو تاکید کرد: دشمن سیاستهای نظام بر افکن طراحی کرد و شما نظام بقا شدید . در این سی سال گذشته کارهای  بزرگی در نظام بقا بودن سربازان گمنام دیده شد .

رئیس شورای تامین استان گلستان گفت : پیشنویس سند جامع امنیت در شورای تامین استان گلستان تهیه شده و برای تصویب مراحل نهایی را می گذراند و در این سند به مقوله امنیت اولویت ویژه ای داده شده است .

دکتر صادقلو خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت : شما بهترین تحلیلگر و جهت یاب خبرهستید . چون خبر یک ماده خام است اما اگر جهتش بروز نکند خیلی افق پیدا نمی کند لذا شما در جهت یابی خبر موثر ترین اندام نظام بودید و از طرفی شما  بهترین رعب افکن برای دشمن و خلافکار هستید .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.