1395-04-10 10:23
583
0
34404
معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور:

طراحی روز قدس ناشی از درایت و سیاست امام (ره) بود/ تلاش اسرائیل برای به حاشیه راندن روز قدس

معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور گفت: اسرائیل سعی دارد با طراحی حوادث جدید در منطقه روز قدس را به حاشیه ببرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور در گفت وگو با این پایگاه خبری گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ناشی از درایت و سیاست بی بدیل امام (قدس سره) بود.

وی افزود: شاید در ابتدای نامگذاری روز قدس برخی تصور می کردند که این روز محدود به مرزهای جغرافیایی ایران شود اما امروز شاهد هستیم که در سراسر جهان انسان های آزاده بسیاری از سیاست های اسرائیل اعلام انزجار می کنند.

غریب آبادی تصریح کرد: گاهی با طراحی رژیم استکباری اسرائیل برخی حوادث در منطقه ایجاد می شود که روز قدس مورد غفلت واقع شود مانند حوادث بحرین و یمن که سعی دارند این اتفاقات حجاب و مانعی باشد تا کسی به روز قدس نپردازد و جنایات اسرائیل به حاشیه برود.

معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور متذکر شد: روز جهانی قدس موجب می شود که هر سال مردم مسلمان از فرق و مذاهب مختلف از جنایات صهیونیست جهانی اعلام انزجار کنند و مسئله فلسطین در سطح بالایی از توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: ما همواره در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده داشتیم و خواهیم داشت و این حضور قعطا اهمیت کلیدی در سطح بین الملل و منطقه دارد.

غریب آبادی در پایان از ارتباط آشکار و پنهان برخی کشورهای عربی که باید حامی فلسطین باشند ابراز تاسف کرد و گفت: وظیفه ملت غیور ایران در حمایت از فلسطین بسیار سنگین است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.