1396-12-02 12:55
711
0
50751
کارشناس مسائل دینی در یادواره شهدای دانشجو مطرح کرد:

مسئولین بدانند برای هر یک کرسی مدیریتشان 72 شهید تقدیم شد/ قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت به جلوست

کارشناس مسائل دینی گفت: در این کشور نزدیک به 220هزار شهید تقدیم انقلاب شد که تعداد پستهای مدیریتی در سه قوه نزدیک به 3هزار کرسی است و می توان گفت برای هر کرسی نزدیک به 72شهید تقدیم شد که آنانی که بر روی این صندلی ها نشستند در قبال خون این شهدا مسئولند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کردکوی  امروز به همت بسیج دانشجویی و جامعه دانشگاهی شهرستان کردکوی در دانشکده فنی امام علی برگزار شد.

حجت الاسلام ایوب غفاری در این مراسم با توجه به شهادت حضرت زهرا گفت: حضرت زهرا الگو و نمونه ای بود در مقابله با تعصبات غلط زمان خویش که باید این منش فاطمی الگوی راه همه ما قرار بگیرد.

کارشناس مسائل دینی افزود: حضرت زهرا با دفاع از امام خود و خطبه خوانی که در این مسیر داشتند نشان دادند که در هر شرایطی باید از امام زمان خود دفاع کنیم و یاری ظالم چه در داخل و یا خارج کشور در واقع تعصب بی جای جاهلیت است.

وی تصریح کرد: فاطمیه خط مقدم ماست و کربلا عقبه این فاطمیه است و عاشورا نشان داد آنجا که حرمت امام در نظر گرفته نشود واقعه این چنینی رخ خواهد داد.

غفاری ادامه داد: امروز هم کسانی در نظر دارند تا عنوان امام را برای رهبر انقلاب استفاده نکنند و باید بدانیم که اگر نام  امام  را بخواهند حذف کنند مسیر انقلاب عوض خواهد شد.

photo 2018 02 21 13 24 01

وی گفت: شهدا به خاک افتادند تا ما به خاک ذلت نیفتیم و قطار انقلاب به برکت خون شهدا در حال حرکت است شاید واگن ها و مسافرانش تغییر کرده باشند اما مسیر این قطار مشخص است و به راه خود ادامه می دهد.

این کارشناس مسائل دینی خطاب به مسئولین اظهار کرد: در این کشور نزدیک به 220هزار شهید تقدیم انقلاب شد که تعداد پستهای مدیریتی در سه قوه نزدیک به 3هزار کرسی است و می توان گفت برای هر کرسی نزدیک به 72شهید تقدیم شد که آنانی که بر روی این صندلی ها نشستند در قبال خون این شهدا مسئولند.

غفاری بیان کرد: طبق مطالعاتی که از وصیت شهدا به عمل آمده در تمام این وصیت نامه ها دفاع از امام زمان و و لایت فقیه مشترک بوده است.

وی در خصوص جایگاه ولایت فقیه گفت:دشمنان اذعان کردند سالها برای انقلاب ایران نقشه می کشیم اما با یک سخنرانی رهبر ایران همه رشته های ما پنبه می شود.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.