1395-04-09 13:16
1659
7
34348
طی نامه ای انجام شد ؛

انتقاد تند رییس خانه تعاونگران استان از عملکرد اداره کل تعاون گلستان

رییس خانه تعاونگران استان طی نامه ای خطاب به مدیرکل تعاون گلستان به برخی از مشکلات این حوزه اشاره نمود و انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ امید شکری رییس خانه تعاونگران استان طی نامه ای سرگشاده به عملکرد دوساله مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از عدم تحقق حتی یک شغل از 5 هزار شغل تعهدی فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها دراستان انتقادکرد.

وی ضمن ابراز نگرانی از فرصت سوزی صورت گرفته خواهان آسیب شناسی علت عدم تحقق طرح توسط نمایندگان مجلس و کارشناسان خبره استان گلستان شد.

شکری با بدون مطالعه خواندن اجرای این طرح عنوان داشت: اجرای این طرح بدون انجام مطالعات امکان سنجی وآشنایی از فضای کسب و کار استان صورت گرفته و موجبات سرخوردگی منابع عظیم نیروی انسانی در استان شده است.

شایان ذکر است در اواخر سال 92 طرحی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمانی که آقای عباسی سرپرستی آن اداره کل را برعهده داشتند ارائه شده که طبق این طرح قراربود فارغ التحصیلان بیکاراستان پس از گذراندن یک دوره طرح آموزشی کوتاه مدت دانش بنیان و حرفه ای محور وارد بازار کار شوند.

بخشی از این افراد دربخش خصوصی وبخش دیگر نیز در مشاغل جدید دانش بنیان در شهرهای الکترونیک پیش بینی شده مشغول به کارشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علیرضا

دوره آموزشی کوتاه مدت دانش بنیان از ابعاد مختلفی میتواند مورد بررسی قرار گیرد ، که دارای مزیت های بیشماری است ، و میتواند شروع و استارت کاری برای فارغ التحصيلان باشد و در این زمینه جوانان فارغ التحصيل درک درستی برای رسیدن به آینده ای مطلوب کسب نمودند که جا دارد از جناب آقای مهندس عباسی مدیر کل تعاون ، کار و...تقدیر و تشکر شود.

0
0
پاسخ
1395-04-09 19:42
حسین ایزدی

پیگیری و اجرایی شدن کامل همه برنامه های اداره کل عزم و اراده ای جدی و استوار می خواهد که ..

0
0
پاسخ
1395-04-10 04:10
حسین ایزدی

بعضی افراد وقتی که به سن بازنشستگی می رسند اصولا انگیزه ای برای کار ندارند.

0
0
پاسخ
1395-04-10 04:13
حسین ایزدی

دریافتی های آقای .... بعنوان یکی از مدیران دارای فیش حقوقی نجومی قابل بررسی است

0
0
پاسخ
1395-04-10 04:15
دانا

متاسفانه اداره تعاون گرگان در سایه غفلت نهادهای نظارتی، پروژه های مسکن مهر گرگان را رها کرده و بیشتر مقید به نشستن پشت میز و زیر کولر است تا باز کردن گره از کار مردم .و حالا بعد از چندسال بجای عذرخواهی از مردم بابت عملکرد ، به مردم وعده می دهند " بزودی این شرکت ها منحل شوند و از شر مسکن مهر رها شویم"برای راحت شدن و آسوده شدن، لازم نیست مسکن های مهر منحل شوند، شما می توانید استعفا بدهید و بروید ... و مردم بیچاره را با این داغ دل شان تنها بگذارید .

0
0
پاسخ
1395-04-10 05:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.