1395-03-07 06:08
657
0
32618
مدیر خانه مطبوعات گلستان خبر داد:

تصویب تعرفه فعالیت های رسانه ای سال ۹۵ در هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان

مدیرخانه مطبوعات گلستان از بررسی و تصویب تعرفه فعالیت های رسانه ای سال ۹۵همکاران در هیات مدیره خانه مطبوعات استان و قرار گرفتن این تعرفه در سایت این تشکل خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی آذری مدیرخانه مطبوعات گلستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به عدم وجود تعرفه مشخص در حوزه فعالیت های رسانه ای استان تاکنون ،این موضوع در هیات مدیره خانه مطبوعات استان مورد بررسی قرار گرفته و در جلسه رسمی ۲۸ اردیبهشت ماه با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه اعلام این تعرفه صرفا بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق فعالان رسانه بدلیل عدم وجود مبنای پایه تعرفه می باشد خاطرنشان کرد: شان و منزلت اهل قلم و رسانه هرگز قابل ارزش گذاری مادی و ریالی نیست و تلاش صادقانه همکاران عزیز طی سالیان متمادی بدون تعرفه مبنایی گواه این ادعا ست.

مدیر خانه مطبوعات گلستان با اشاره به لزوم رعایت این تعرفه حداقل ،سقف حداکثری آن را به توافق طرفین موکول کرد و گفت: بزودی تعرفه آگهی های استان نیز با طرح در هیات مدیره خانه مطبوعات پس از تصویب جهت ایجاد وحدت رویه در این حوزه اعلام خواهد شد.

آذری همچنین از طرح پیشنهاد واگذاری توزیع آگهی های استان به خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: با توجه به نگاه مدبرانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در برون سپاری امور ،با نظر هیات مدیره درخواست خانه مطبوعات به اداره کل ارشاد استان ارائه خواهد شد.

وی افزود: علیرغم تلاش و زحمات اداره کل ارشاد و همراهی برخی دستگاه‌های اجرایی استان در ساماندهی آگهی های استان هنوز هم نارضایتی‌های بسیاری بخصوص از سوی مدیران مسول و خبرنگاران مطبوعات وجود دارد.

آذری گفت: همانطور که در تمام اصناف و مشاغل حتی صدور پروانه کسب،نظارت بر فعالیت و خدمات رسانی نیز بر عهده مجامع صنفی میباشد، بی شک بدلیل اشراف خانه مطبوعات به رسانه های استان بخصوص مطبوعات فعال ،در توزیع آگهی ها بسیاری از مشکلات موجود و تضییع حقوق نشریات منظم استانی مرتفع خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان همچنین با توجه به آغازاجرای طرح ساماندهی اصحاب رسانه استان افزود: همکاران فعال رسانه ای استان که تاکنون نسبت به تکمیل مدارک و عضویت در خانه مطبوعات اقدام نکرده اند خواست تا با مراجعه به سایت خانه مطبوعات استان به آدرس: ( www.khgolestan.ir ) در بخش ارسال مدارک  پرونده خود را تکمیل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.