1393-05-06 10:17
1980
0
116
محمد شفیع عنوان کرد:

استقرار واحدهای رصد هلال ماه در ارتفاعات شاهکوه ، درازنو و خالد نبی / احتمالا سه شنبه عید است

مسئول کمیته علمی ستاد استهلال استان گلستان گفت: سه واحد از اکیپ های رصد هلال ماه شوال در ارتفاعات درازنو کردکوی ، شاهکوه و خالدنبی کلاله مستقر شده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدباقر محمد شفیع مسئول کمیته علمی ستاد استهلال استان گلستان از استقرار 3گروه تخصصي و 4 گروه فرعي در نقاط مختلف استان خبر داد .

وی افزود: روز يكشنبه يك گروه تخصصي در ارتفاعات منطقه "سرعلي آباد" شاهكوه مستقر مي شوند و در روز دوشنبه 2گروه تخصصي به مناطق درازنو و خالد نبي اعزام خواهند شد.

مسئول علمی ستاد استهلال استان گلستان تصريح كرد: چهار گروه فرعي از سوي ستاد استهلال در شهرهاي گنبد، علي آباد، بندر تركمن و آق قلا فعاليت خواهند كرد.

بيش از يكصد گروه براي مشاهده هلال ماه شوال در سراسر كشور مشغول رصد مي شوند.

در ادامه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت شمال كشور گفت: بيش از يكصدیک گروه از افراد متخصص و با تجربه جهت رویت هلال ماه شوال به ارتفاعات 3 هزار متری شاهکوه اعزام شده اند .

محمد شفیع همچنین از اعزام یک گروه به درازنو کردکوی و گروهی دیگر به امامزاده خالدنبی کلاله خبر داد و گفت : قراد نیز سه گره دیگر به مناطق محتلف اعزام می شوند و یک گروه دانش آموزانی نیز در این زمینه برای تحقیقات بیشتر اعزام می شود.

وی اعلام کرد: با توجه به وضعیت موجود و نتایج یافته ها بعید است فردا عید باشد و به احتمال زیاد سه شنبه عید است .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.