1396-02-11 18:41
1228
0
38488

تصاویر/ برگزاری اولین ورک شاپ طراحی در کردکوی

آموزشگاه طراحی و نقاشی اثر اولین ورک شاپ طراحی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با محوریت مشارکت گسترده مردمی در انتخابات ۹۶، در شهرستان کردکوی برگزار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با محوریت مشارکت گسترده مردمی در انتخابات 96، آموزشگاه طراحی و نقاشی اثر اولین ورک شاپ طراحی را در شهرستان کردکوی برگزار کرد.

مدیر آموزشگاه طراحی و نقاشی اثر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بدنبال این بودیم که در کنار نگاه به هنر که بشکل های سنتی ارائه می شود امکان بروز اندیشه ها و مدیاهای متفاوت در طراحی هم فراهم شود.

سمیه زاهد یا بیان اینکه امروزه مسائل زیست محیطی و اجتماعی مفاهیم عمیقی در جامعه ما پیدا کرده است، اظهار داشت: بنابراین سعی کردیم این اتفاق هنری را کمی عمومی تر و شهری تر برپا کنیم تا ارتباطی هر چه بیشتر بین هنر٬ هنرمند و شهروند برقرار شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و قابلیتهای جوانان هنرمند شهرستان کردکوی، امروز ۲۰ هنرمند جوان و نوجوان در این رقابت شرکت کردند.

این هنرمند برجسته شهرستان خاطرنشان کرد: اولین ورک شاپ طراحی به همت آموزشگاه اثر، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کردکوی در فضایی عمومی برگزار شد.

تصاویری از این ورک شاپ:

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.