1395-03-25 16:58
1134
0
33551
یادداشتی بیاد حضور استاد حمید سبزواری در بالاجاده کردکوی؛

حضور "سبزواری" در گلستان رنگ و بوی شب شعر ولایت را ولایی کرده بود

حضور استاد فقید سبزواری برای اولین بار در بالاجاده با استقبال کم نظیر اهالی بالاخص دوستداران شعر و ادب از جای جای استان گلستان رنگ و بوی شب شعر ولایت را ولایی کرده بود .

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، خبر عروج غم انگیز استاد معظم حمید سبزواری تداعی رجعت به خاطرات خوش حضور معنوی و ادبی شخصیت کم نظیر ایشان در شب شعر ولایت بالاجاده را یادآور می شود.

سالهای اولیه تاسیس تشکل مذهبی و فرهنگی منتظران مهدی بالاجاده بود که حرکت عظیم فرهنگی شب شعر ولایت در سالروز ولایت مولی علی علیه السلام عید سعیدغدیر خم بازتاب فرهنگی در سطح استان تازه شکل گرفته گلستان داشته است.

و حضور بزرگانی از دیار شعر و ادب چون وجود ذی جود استاد فقید حمید سبزواری و شعرای ارزشمند استان گلستان در راس مدیر کل فقید فرهنگ وارشاد اسلامی استان  و شاعر فقید مرحوم حبیب الله قلیشلی و آقایان بای و گلدسته و سید نصرت الله حسنی بالاجاده .ولی الله شهابی .حمید مازندرانی و خانمها  زمانی وصابری موجب غنی محتوای این برنامه فرهنگی شده است.

حضور استاد فقید سبزواری برای اولین بار در بالاجاده با استقبال کم نظیر اهالی بالاخص دوستداران شعر و ادب از جای جای استان گلستان رنگ و بوی شب شعر ولایت را ولایی کرده بود.

حضور شعرای جوان  و صاحب نام استان برای زیارت استاد فقید سبزواری به همراه مسولان فرهنگی استان بالاجاده را سرآمد برنامه های فرهنگی کرده بود.

و چه شب ماندگاری شد اون شبی که قلم و زبان استاد در دفاع از ولایت از کام برون شد چون شمشیر از نیام خارج شده در هوای بزرگترین عید شیعیان موضع سخت و خشن در برابر بسیاری از گفته های آن شب جلوه گر میکرد .و از آن شب بود که دیگر استاد سبزواری را نه تنها شاعر بلکه شاعر ولایی و خاکریز نشین جنگ نرم امروزی دانستیم  و این مقام سربازی ولایت  ایشان غبطه خوردیم.

آری چه زیبا بیان فرمود رهبری فرزانه انقلاب اسلامی که حمید سبزواری با انقلاب بود با انقلاب ماند و هر کجا نیاز بود شمشیر دفاع از ولایت مطلقه فقیه  و انقلاب را به زبان شعر موثر و فاخر خاموش کننده شعله های آتش کینه کینه ورزان انقلاب و رهبری نقش آفرینی داشت .

قلمش برنده ودر اختیار دین و نظام وانقلاب و رهبری بود و بحق میتوان استاد فقید را شاعر ولایتی نامید و همه آثار و اشعارش ماندگار در تاریخ خواهد بود.

حضور معنوی استاد سبزواری در شب شعر ولایت سال 79  بالاجاده را تجدید خاطره میکنیم و در ایام عروجش یاد و نامش را گرامی میداریم.

و این مصیبت را به رهبری فرزانه انقلاب. جامعه فرهنگی و هنری بالاخص بیت شریفش صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض مینماییم. و علو درجات برای آن استاد فقید از درگاه خداوند متعال مسءلت میطلبیم.

هیت منتظران مهدی بالاجاده

گروه فرهنگی سامانه اطلاع رسانی سورم سرا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.