1394-09-11 04:19
491
0
27888
با تجمع عزاداران حسینی؛

گلستان معرکه عشق به آل‎الله شد

چله‎نشینان سیاه‎پوش سیدالشهدا (ع) با فریاد «لبیک یا حسین» مانند پتکی محکم بر دهان آمریکا می‎کوبند و اینگونه گلستان با تجمع عزاداران حسینی معرکه عشق به آل‎الله شد.

به گزارش گلستان ما، یادداشتی از سمیرا رجبی-  اربعین آمد و دل‎های عاشقان حسینی همچون اقیانوسی به هم پیوند خورد و مشتاقان حسینی با 72 تن از یاران باوفای امام حسین(ع) همگام شدند و درسطح شهر آمدند تا به صدای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) پاسخ دهند.

اربعین حسینی امسال جور دیگری است سیل خروشان جمعیت در شهرستان گرگان ستودنی است همه آمده‎اند تا در عزداری سید و سالار شهیدان شرکت کنند و با دسته‎های سینه‎زنی و زنجیرزنی به استقبال اربعین حسینی می‎شتابند به دقت که نگاه می‎کنی متوجه می‎شوی دیگ‎های حلیم که از دیشب با ذکر سلام و صلوات و به عشق امام حسین برپا  کردند تا پذیرای عاشقان و دلدادگان حسین (ع) باشند.

امروز همه سیاه پوش حسین(ع) هستند حتی کوچه‎ها هم همصدا با کوچه‎های کوفه شدند تا غم غربت حسین(ع) را به دوش بکشند امروز حتی تک تک واژه‎هایم بر بلندترین اندوه حماسی نقش تعزیه را بازی می‎کند و معرکه عشق به آل‎الله را به تصویر می‎کشند.

حضور گسترده مردم گلستانی و همچنین مردم ایران در جای جای کشور عزیزمان همچون صاعقه‎ای بر سر دشمنان امام و اسلام فرود می‎آید و صدای لبیک یا حسین مانند پتکی محکم بر دهان آمریکا می‎کوبد.

قلم یارای سخن گفتن ندارد وقتی سیل خروشان عاشقان حسینی به سمت کربلای معلی را به نظاره می‎نشینیم دیگر نیازی به گفتن نیست حتی قلم از سخن  گفتن عاجز می‎ماند این همه زائر حسین از اقصی نقاط جهان به دیدار امام شیعیان می‎آیند تا حضرت گوشه چشمی به آنها کند.

آری این است عشق واقعی به حسین بن علی(ع) که با پای پیاده به سمت کوی دوست بشتابی و ارادت خویش را به امام حسین(ع) ثابت کنی اینگونه است که چشم همه به سمت کربلا دوخته شده است و این عشق و ارادت خالصانه به حسین قطعا قابل ستایش است.

راهت چون همیشه پررهرو باد

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.