1394-11-09 18:03
971
1
26804
پاسخ دانشجوی گلستانی به اظهارات نوبخت:

چندروزی با کفش مردم راه برو آقای سخنگو

نیک است هر از چند گاهی این سخن دکترشریعتی را به خود یادآورشویم که: تا با کفش های کسی راه نرفته ای حق ندارید درخصوص راه رفتنش قضاوت نمایید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین ، امینی دانشجوی گلستانی در پاسخ به اظهارات توهین آمیز سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهور یادداشتی تحریر کرده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:

چندی پیش در کمال تعجب و البته تاسف شاهد سخنانی توهین آمیز از سوی سخنگوی دولت روحانی بودیم.سخنانی که در برنامه زنده تلویزیونی وقیحانه فقرا و اقشار کم درآمد و ناتوان جامعه را مورد تمسخر و استهزا قرار می دهد بدین نحو که:”گروهی هم هستند که از چندساعت باقی مانده به ساعت۲۴،کارت تو دستشونه و منتظرند تا بتوانند پولاشونو دریافت کنند،نگران نباشید یارانتون قطع نمیشود…”

و اما چگونه است که شب پرداخت یارانه ها را مصیبت عظمای دولت خوانده ولی خود از آلام عظمای ملت بی خبر بوده و چشم انتظاریشان را مذمت مینمایید. از محضر آقای محمدباقر نوبخت تقاضا داشته نگاهی کوتاه و گذرا داشته باشند به خیابان های تهران؛همین پایتخت،نه بسیار متمایل به جنوب شهر که در همین مرکز مطمئنا دلیل این چشم انتظاری را خوب درخواهید یافت.همه اقشار جامعه همانند همان مناطقی که چشمان شما به آن عادت دارند اینگونه نیستند که باخودروهای میلیاردی خود در شمال شهر ویراژ دهند و به خودنمایی بپردازند. بدیهی است که چنین مرفهان بی دردی؛دردی نداشته که سراغ از یارانه بگیرند.

چشمان تمامی این ملت به میزهای رنگارنگ و طویل از اغذیه گوناگون همانند آنچه در مجلس میبینید منور نگشته و چه بسا شب های که جنابعالی در رختخواب راحتتان آرمیده اید فردی از فرط گرسنگی خواب به چشمانش راه نیابد.

شاید نه سرمای زمستان و نه گرمای تابستان آزرده خاطرتان ساخته باشد و ثقیل ترین افزاری که بلند کرده اید کاغذ و قلم باشد لیک هستند اشخاصی که در جامه کارگری عرق ریخته و پیر گشته اند، بلاشک شما چشمان شرمسار از ناتوانی را در مقابل فرزندان و یا شکستن دردناک غرور مردانه ای در پس دشواری ها را درنخواهید یافت.

حتما مشاهده فرموده اید کودکان خردسالی که به جای مدرسه و اماکن تفریحی از حاشیه چهارراه ها و سطل های زباله سر درآورده اند،به راستی فرزندانتان در آن زمان سرگرم کدامین کلاس آموزشی و تفریحی بوده اند؟

کودکی که نه یک دست لباس شیک و زیبا و نو که تنها تن پوشی برای درامان ماندن از سرمای جان سوز زمستان نهایت آمال و آرزوهایش است حق دارد چشم به راه همین مقدار یارانه هم باشد.

۵۰هزار تومانی که برای شما ناچیز و پول خرد محسوب میشوند برای خیلی از افراد دوای دردهای بی درمان زندگیشان است پس حق دارند که دل نگران چشم انتظارش باشند.

نیک است هر از چند گاهی این سخن دکترشریعتی را به خود یادآورشویم که:تا با کفش های کسی راه نرفته ای حق ندارید درخصوص راه رفتنش قضاوت نمایید.

پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فرمود : به من ایمان نیاورده‏ است آن که شب را با شکم سیر بخوابد و همسایه‏اش گرسنه باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.