1402-07-09 13:47
553
0
86707
یادداشت؛

وحدت سمبل عزت اسلام و مسلمین است

امروز تنها راه نجات، بازگشت به قرآن و عترت و «وحدت» سمبل عزت اسلام و مسلمین است باید از مشعل فروزان اسلام محمدی (ص) بهره گرفته و راه به بیراهه نرویم.

به گزارش گلستان ما، علی منصوری در یادداشتی نوشت: حمد و سپاس خدایی را که بخشنده بی‌منت است و رحمتش عالم‌گیر، و خوان نعمت بی‌کرانش، نشانه‌ رحمت بی‌منتهای اوست.  الهی، شُکر تو را سزد که عالَمی روزی‌خور خوان کریمانه تواند، و تو بی‌نیاز از همه؛ باب رحمتت از ازل تا ابد به روی بندگان گشوده است.

الهی چگونه می‌توانم قدردان نعمت اسلام و جمال دلارای محمدمصطفی(ص) باشم که او را محبوب دل‌های بی‌قرار؛ و برگزیده خلائق قرار دادی تا پرده‌های ظلمانی جهالت را درهم پیچد و راه را برعبودیت بندگان هموار نماید. او را چراغ راه و آیینه هدایت و معدن علم و حکمت قرار دادی تا علم و حکمت بر جان صاحبان خرد نشیند (ما عرفناک حق معرفتک.)

آری، پیامبری که خود تفسیر آیات و اسوه مهربانی ‌و کشتی نجات بندگان و هادی واماندگان روز الست است؛ به سبب وجودش هستی هست: «وَ أَنْتَ خِيَرَتِي مِنْ خَلْقِي فَوَ عِزَّتِي وَ جَلَالِي لَوْلَاكَ لمَا خَلَقْتُ الْأَفْلَاكِ».... به عزت و جلالم قسم اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی‌کردم».

یا رسول ا... ای بزرگترین نعمت خداوند برای هدایت بشر از چنگال اهریمنان دون صفت، وای نشانه بی‌منتهای رحمت الهی، و ای اقامه‌کننده برادری مومنین ؛ «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ...»   ای سبب‌ساز بارش نزول وحی بر پیکر بی‌رمق جاهلیت زمان؛ در سایه سار ولایت توست که هشیم منیت به پای وصال عشق قربانی گشت و معنای ایمان در لیله المبیت متجلی گشت.

یا رسول ا...  ای سرآمد انبیاء و ای خاتم رسولان؛ چگونه می‌توان در وصف تو نوشت که اشرف خوبان عالمی و  واسطه فیض خالق بر خلائقی؛  خسی را چگونه توان است تا نعت نقطه  «خاء» خُلق را بنگارد: (وَ اِنَّکَ لَعَلَی خُلُقٍ عَظیم) و کلام متحیر است از ( فَبِما رَحمَةٍ مِنَ ا... لِنتَ لَهُم) یا رسوا ا... در کدامین قامت قیامَت؛ می‌توان نگاشت تا قلم شرمسارآن جمال دل آرا نگردد؛ درعبد بودن؛ که در ظاهر وباطن آن نادانیم. و یا در حق جهاد رسالت؛ که حیران و سرگشته از کلام (حریص علیکم) به بندگانی ؛(لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ .)

یا رسول ا... یا رحمه للعالمین، ای مراد دلهای مشتاقان، کلامی زیباتر از کلام خالق در وصف تو نیافتیم که فرمود: ( إِنَّ ا....َ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ  يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا)

ای آقا و مولای ما  باید اعتراف نمائیم که درماندگی مان به سبب مهجوریت از «إِنِّي تَارِكٌ فِيكُمُ الثَّقَلَيْنِ کتاب الله وعترتی....» است. که ما را اسیر دسیسه دستان ناپاک استکبار نموده است، ای پیامبر برادری و وحدت؛ نجات امروز مان در پیوستن امت اسلام به وحدت است «واعتصموا بحبل الله ...». یا نبی‌الله؛ اگر امروز عربده مستانه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با فتنه، فتنه‌انگیزان از حلقوم پیروان مکتب لیبرالی به گوش می‌رسد و جهان اسلام  عرصه غارتِ غارت‌پیشگان است، بدان سبب است که (ولا تنازعوا ... ) را در وادی هوی نفس قربانی کرده‌ایم.

یا رحمه للعالمین، شهیدان گواهان ام‌القراء اسلامند که  تنها ندای وحدت از سرزمین سرخ لاله‌های پرپرشده و عاشقان مهدی (عج) و شیفتگان نهضت سرخ حسینی  به گوش می‌رسد و پرچم اعتصام بحبل ا... در دستان علمدار نائب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری بلند است.

آری امروز تنها راه نجات، بازگشت به قرآن  و عترت است  و وحدت سمبل عزت اسلام و مسلمین است ، ای رسول رحمت وای اسوه خوبی‌ها ؛ برایمان دعا کن تا از مشعل فروزان اسلام محمدی (ص) بهره گرفته و راه به بیراهه نپیمائیم.

ای پیامبر اعظم (ص)، دعا کن تا بر پیمانی که با شهدا و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب اسلامی بسته‌ایم، ملازم و ملتزم  بمانیم. ای محور توحید و ای اسوه عالم خلقت، خود فرمودید: (نزدیکترین شما به من در قیامت، راستگوترین، امانتدارترین، وفادارترین به عهد، خوش اخلاق‌ترین به مردم است.) ای بهترین برگزیده الهی ما را در جهت تحقق آنچه مطلوب شماست، یاری فرما.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.