1394-06-11 09:29
1894
0
19929
دولت اعتدال تا کی...

نعمت زاده؛ تندروترین معتدل !

درست از دل دولتی که شهروندانش را امیدوار به انتقاد پذیری کرده، اتفاقی می افتد که ناگهان همه تحلیلها را در هاله ای ابهام قرار می دهد، حالا مردم نگرانند آیا وزرای دیگر هم اگر زمانی تحت فشار عملکرد خویش قرار بگیرند، از خیانت و ضد انقلاب بودن مردم سخن خواهند گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، هر دم از باغ دولت یازدهم بری از توهین به مردم به مشام میرسد و معلوم نیست که تا کی ادامه خواهد داشت و بالاخره چه کسی پاسخگو باشد.

از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم توهین برخی از دولتمردان و یا نزدیکان به رئیس جمهور و خود رئیس جمهور به مردم بعد از هر سخنرانی و میتینگی و یا توهین بعضی روزنامه ها و سایتها به یکی از مسائل حاشیه ای تبدیل شده است.

دولت در مقابل بعضی توهین های بعضی روزنامه ها و سایتهایی که به مزاج آنها خوش نیامده موضع گیری انجام داده است ولی در مقابل اهانت های ریز و درشت بعضی جریانات سیاسی و بعضی از دولتمردان هیچ موضعی از خود نشان نداده است! اینجاست که اعتدال بنوعی دیگر معنا می شود.

بی سواد خواندن منتقدان ژنو از سوی رئیس جمهور، توهین به راننده تاکسی و لبو فروش توسط محمود سریع القلم، نحوه توزیع نامناسب کالا و نوعی توهین به عزت مردم، توهین مکرر هاشمی رفسنجانی و خانواده اش به مردم و نظام، توهین روزنامه های زنجیره ای و توهین به مقدسات و بسیاری موارد دیگر .

در حال حاضر هم توهین وزیر 70 ساله صنعت در اعتراض به کمپینی که در شبکه های اجتماعی با عنوان « خریدن خودروی صفر ممنوع» به راه افتاده بود، که در بخشی از سخنان خود گفت:« مردمی را که به کمپین بزرگ و ملی «خرید خودروی صفر ممنوع» پیوسته اند و از آن حمایت می کنند، خائنین به کشور و ضد انقلاب هستند.»

از یک طرف سخن از نقد آزاد در این دولت به گوش می رسد و از طرف دیگر اینگونه برخوردها مشاهده می شود، یا رومی رومی یا زنگی زنگی باشید.

 دولتی که با اکثریت رای مردم و با شعار «اعتدال، تدبیر و امید» انتخاب شده است حال باید اینگونه پاسخگوی مردم باشد؟!

در قانون در خصوص توهین مردم به مسئولین و نظام و حتی به شخص عادی، جرمی ثبت شده است، حال آنکه آیا برای توهین مسئولن به مردم حق و قانونی در نظر گرفته شده است؟

همین مردم هستند که برای حفظ عزت و پابرجایی نظام در صحنه های مختلف حماسه ها خلق کرده اند و با بزرگی و طینت ایرانی- اسلامی خودشان درخت تنومند سی و اندی ساله انقلاب را استوار نگه داشته اند حال مسئولان باید با آگاه باشند که با این رفتارهای ناشایسته خود آب در آسیاب دشمن نریزند.

شیوه دولتمردی و آیین گفت و گو با مردمی که ولی نعمتان اصلی هستند، ظاهرا باید مورد بازنگری جدی از سوی دولتمردان قرار گیرد و اینجاست که ریشه اتفاقات بسیاری خواهد بود، مبارک یا نامبارک.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.