1394-12-06 09:37
911
2
28128
یادداشت یک فعال مینودشتی :

مینودشت فردا 7 اسفند به چه کسی رای می دهد ؟

کافی است یک نمونه را یادآوری کنیم و آن امتیاز تاسیس مرکز تخصصی کرم ابریشم بود که به علت عدم پیگیری مسئولان بویژه نماینده این حوزه از دست رفت.

به گزارش گلستان ما ؛ یک فعال رسانه ای مینودشتی طی یک مطلبی نوشت :

گویند زمستان سرد است اما گرمای شور انتخابات در گلستان، فضا را بهاری خواهد کرد.

7 اسفند ، ماه مشارکت سیاسی ملتی با همتی بلند و با اراده است که پس از گذشت 37 سال همچنان پر شور و پر شعور در صحنه حاضرند. مردم فهیم گلستان و شهرستان مینودشت هم همگام با ملت ایران با اراده ای راسخ در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

جا دارد ضمن قدردانی از کاندیداهایی که برای شرکت در این فعالیت انقلابی سیاسی اعلام آمادگی نموده اند ما فعالان فرهنگی شهرستان بویژه فعالان رسانه ای که همه روزه مشکلات جامعه را رصد می کنیم نیز چند جمله ای را به عنوان درد دل حضور عزیزان بیان نماییم.

همانطور که همه عزیزان نامزد نمایندگی واقف هستند، نمایندگی حوزه شهرستان مینودشت بار سنگینی را بر دوش آنان می گذارد زیرا سالهاست که زنگ محرومیت در این حوزه به صدا در آمده و از طرفی در دوره قبل نیز کاندیداهای نمایندگی دیوار مهربانی را با سلاح منیت های خالی خود فرو ریختند تا نتیجه اش چیزی جز این نباشد تا امروز چهار سال از فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دور باشیم و همچنان طبل محرومیت در شهر و دیار ما نواخته شود.

عزیزان نامزد های نمایندگی، شما جز خدمت در سنگر مجلس و کمک در کاستن محرومیت ها نیت دیگری نداشته اید که این بسیار ستودنی است اما اگر هدف تنها خدمت است بهتر نیست که در سایه مهربانی و بدور از منیت، این سنگر و این وظیفه خطیر را به کسانی بسپاریم که در این راه تجربه و قابلیت بیشتری دارند؟

مردم این دیار طی چهار سال گذشته زیر فشار محرومیت ها آنچه را که بدست آورده بودند را از دست دادند.

 کافی است یک نمونه را یادآوری کنیم و آن امتیاز تاسیس مرکز تخصصی کرم ابریشم بود که به علت عدم پیگیری مسئولان بویژه نماینده این حوزه از دست رفت.

 این تنها یک ضربه از هزاران ضربه ای بود که در دوره قبل فقط به علت نامهربانی و منیت های افراد بر پیکر بی جان این شهرستان وارد شد.

مگر نه اینکه باید از تجربه گذشته درس بگیریم و امروزمان از دیروزمان بهتر باشد؟ مگر نه اینکه فرد اصلح می تواند تجربه تلخ گذشته را جبران کند؟

اما سوال مهم اینجاست که چرا کاندیداهای محترم می خواهند تجربه تلخ گذشته را تکرار کنند؟

میدان مقدس خدمتگذاری را به منیت هایی که آرام و بی صدا در وجود ما رخنه می کند نبازیم.

خواهشمندیم یکدلی و یکرنگی را پیشه نیت خالص خود سازید. شور و مشورت کنید و یک نفر را بعنوان ائتلاف برگزینید.

 و نگذارید که محرومیت چهار ساله تکرار شود. ما خواهشمندیم خالصانه به فکر شهرستان و نیازهای حیاتی آن باشید که فرصت کم است. مهربانی را چاشنی منطق سازید که دیرهنگام است و محرومیت همچنان زنگ می زند...

نویسنده : فعال فرهنگی  و رسانه ای شهرستان مینودشت

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

قره چماقلو

دانشمندان عزیز سایت گلستان ماوقتی انتهای خبر می نویسید نویسنده: یعنی یک نفر وقتی می نویسید فعالان یعنی جمع پس نباید بنویسید نویسنده باید بنویسید نویسندگان ضمن اینکه این مطلب رو یک نفر نوشته پس می شه نویسنده و نباید جمع بیاد ضمن اینکه اگر طومار بود باید سندش رو هم می زاشتی**********گلستان ما :با تشکر . اصلاح شد .

0
0
پاسخ
1394-12-06 11:58
منتقد

قطعا این فعال از حامیان و طرفداران نجیب حسینی است . ظاهرا طرفداران نجیب ، نجیب هستند . حالا بنده ی سئوال دارم گیرم ایشان نماینده شد که انشاءالله نمی شود فکر می کنی شهر محرومی مثل مراوه تپه و کلاله مورد توجه ایشان قرار می گیرد . قطع مسلم هر کسی نماینده گردد دلسوز زادگاه و ... خود خواهد بود پس جای هیچ گلایه وجود ندارد. به اعتقاد بنده نماینده ترکمن بهتر از نجیب حسینی است که جایی بحث دارد ........

0
0
پاسخ
1394-12-06 17:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.