1394-11-09 09:11
919
1
26771
یادداشتی به قلم علیرضا فرساد

مردم با حضور خود توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و مغرضین داخلی را نقش برآب سازند / برخی وابستگان جریانی خاص عادت به ایجاد شبهه قبل از انتخابات کرده اند

بعضی که اکثرا وابسته به جریان سیاسی خاص هستند عادت دارند که همیشه قبل از انتخابات در سلامت انتخابات شبهه و تردید ایجاد نمایند و کام ملت و مسئولین دلسوز نظام را تلخ نموده و موجب خوشنودی غربی ها و دشمنان قسم خورده نظام بشوند.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد فعال سیاسی و اجتماعی گلستان طی یادداشتی نوشت: انتخابات عالی ترین نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.در جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی بدون رای و نظر مردم دارای اعتبار نمی باشد.

مردم ما همیشه با حضور پر شکوه در پای صندوق های رای از همه پرسی سال 1357 تا به انتخابات های گوناگون نشان داده اند که پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند و سبک مدیریتی کشورشان برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

بی تردید مشارکت گسترده مردم در انتخابات ها پشتوانه عظیمی برای نظام بوده است و موجب اقتدار آن می شود و امید است مردم بابصیرت و انقلابی و همیشه در صحنه ما در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشکوه و گسترده خود در انتخابات‌ پیش‌رو، بار دیگر موجب اعتلای هرچه بیشتر نظام شده و توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و مغرضین داخلی را نقش بر آب سازند.

مردم ما در انتخابات های گوناگون اعم از ریاست جمهوری,مجلس خبرگان,مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر همیشه با آگاهی و بینش کامل به گزینه های اصلح رای داده اند و نهادهای مربوطه به خصوص شورای نگهبان قانون اساسی همیشه امین رای ملت بوده است زیرا رای ملت را حق الناس می داند.

شورای نگهبان از قبل از انتخابات بر اساس معیارها کاندیداهای ثبت نام شده را بررسی و تایید و یا رد مینماید و بر اساس قانون کاندیداها در زمان تعیین شده می توانند اعتراض نموده و از مجاری قانونی پیگیری های مربوطه را داشته باشند.

اما بعضی که اکثرا وابسته به جریان سیاسی خاص هستند عادت دارند که همیشه قبل از انتخابات در سلامت انتخابات شبهه و تردید ایجاد نمایند و کام ملت و مسئولین دلسوز نظام را تلخ نموده و موجب خوشنودی غربی ها و دشمنان قسم خورده نظام بشوند.

این مسئله از نگاه تیزبینانه رهبر معظم انقلاب نیز دور نماند که ایشان فرمودند برخی در ایام نزدیک به انتخابات به مرض تردید افکنی در انتخابات گرفتارند.

اما مسئله ای که امروز حائز اهمیت است این است که افرادی که بسیاری در فتنه های گوناگون از قبل از انتخابات ایجاد تردید در سلامت انتخابات را ایجاد کرده اند و بعد از انتخابات از آرای ملت و قانون تمکین نکرده و مسیر فتنه و اغتشاش را پیمودند امروز نیز مجددا پروژه شبهه و تردید در انتخابات را آغاز کردند.اما سوالی که مطرح است این است که آیا فتنه اکبر در راه است؟

حمله به شورای نگهبان از ایامی قبل به صورت غیر قابل باوری از سمت ریاست قوه مجریه در کشور آغاز گردید.مدتی قبل حسن روحانی در دیدار با استانداران خود گفت: شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری. مجری انتخابات دولت است. دولت مسئول برگزاری انتخابات است ودستگاهی هم پيشبينی شده که نظارت کند تا خلاف قانون صورت نگيرد. شورای نگهبان چشم است و چشم نمی تواندکار دست را بکند، نظارت و اجرا نباید مخلوط شوند باید به قانون اساسی کاملاً توجه کرده و عمل کنيم. مگر مجلس اول پس از انقلاب اسلامی که در آن زمان حتی شورای نگهبان نيز وجود نداشت و همه حتی گروهک های مخرب در آن حضور داشتند بهترین مجلس تاریخ این کشور نبود؟

این اقدام روحانی موجب موضع گیری صریح و سریع رهبر انقلاب به روی این گفته شد؛که مقام معظم رهبری فرمودند نظارت شورای نگهبان در انتخابات استصوابی است.

این اولین حمله رییس جمهور به شورای نگهبان از ماه ها قبل بوده است و این حملات تا به امروز نیز ادامه داشته است و در آخرین نشست خبری ایشان در ایتالیا نیز حتی از این مسئله دور نشدند و باز هم به شورای محترم نگهبان قانون اساسی حمله ور گشتند.

اما مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است دفاع بیش از اندازه حسن روحانی رییس جمهور از عده ای رد صلاحیت شده است.آیا رییس جمهور نمی داند که این مقدار پافشاری و اصرار وی برای تایید صلاحیت رد شدگان در سلامت انتخابات و سلامت روند تصمیم گیری صلاحیت ها توسط شورای نگهبان قانون اساسی تردید ایجاد می کند؟

پس از رییس جمهور نیز عده بسیاری از افراد شاخص جناحی خاص در کشور شروع به تردید در انتخابات و تضعیف شورای نگهبان کردند که اینطور به نظر می رسید که تایید صلاحیت های فله ای توسط هیئت اجرایی و رد شدن آنها توسط شورای نگهبان احتمال مهندسی قبلی این حرکت را توسط برخی زیاد می کند.

اما امروز به هر سمتی که می نگرید فتنه مشخص است.همان کسانی که دیروز صحنه گردانان فتنه های گوناگون در کشور بودند امروز نیز دوباره قدرت گرفته و به فکر بر اندازی هستند.

اما ملت شریف و بصیر در صورت وقوع فتنه این بار به فتنه گران رحم نخواهند کرد.مردم انقلابی با حضور در صحنه به شخص اصلح رای دهند و مشت محکمی بر دهان فتنه و فتنه گران بزنند.اما در انتهای این یادداشت نگاهی به معیار های کاندیدای اصلح از نگاه امام خمینی (ره) خواهیم داشت.

رای خود را به شخصی که متعهد به اسلام و خدمتگزار به ملت و کشور و حامی مستضعفان و دارای بصیرت در امر دین و دنیا و منزه از گرایش به شرق و غرب و مکتب های انحرافی و دارای دید سیاسی است، بدهید.امروز شرکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است که شکست در آن، شکست جمهوری اسلامی است، که حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات و فرائض است و وسوسه در آن از شیطان بلکه عمال شیطان بزرگ است. (2/7/60)

مردم بصیر و آگاه ما به افرادی رای بدهند که در فتنه های گوناگون بی بصیرتی خود را ثابت نکرده اند و پول خود را از پارو بالا نمی 10برند و شیفته غرب نیستند و روحیه جهادی و انقلابی دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

vqh

نویسنده محترم در برخی از فرازهای نوشته اش> اقدام به خلاف گوئی کرد..............آقای روحانی.......در ایتالیا به شورای نگهبان حمله نکرده است.......

0
0
پاسخ
1394-11-09 12:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.