1394-08-13 11:20
1896
0
23037
مدیر مسئول هفته نامه دیدبان شما:

شعار «مرگ بر امریکا» به مثابه «اعوذ باا... من الشیطان الرجیم» است

امریکا همانند شیطان از تکبر و خود کامگی و فریب و نیرنگ دست بر نمی دارد. خود را همه کاره و ارباب جهان و مردم دنیا را برده و بنده خود می داند و در حقیقت شعار «مرگ بر امریکا» که به واسطه اعمال شیطان گونه امریکا، سرلوحه مردم انقلابی ایران اسلامی است یعنی «اعوذ باا... من الشیطان الرجیم» که قبل از نام خداوند متعال می آید.

به گزارش گلستان ما به نقل اززرین نامه؛ علی دنکوب مدیر مسئول هفته نامه «دیدبان شما» درباره لزوم شعار «مرگ بر امریکا» به مناسبت سیزده آبان «روز ملی استکبار ستیزی» نوشت: بعد از جنگ جهانی دوم، امریکا به عنوان کشوری که جنایات بی شماری از جمله اولین تولید کننده و به کار گیرنده سلاح اتمی که با کشتار بیش از یکصد هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم، نسل کشی بی رحمانه ای در ویتنام که با رشادت مردم این کشور منجر به شکست مفتضحانه اش شد، حمایت از اشغال سرزمین فلسطین و کشتار صبرا و شتیلا در حق بشریت انجام داده بود، خود را داعیه دار استعمار نو و حمایت حقوق بشر دانست و به دنبال تغییر چهره و ماسک انسان دوستی بود.

کارتر رئیس جمهور امریکا در سال 1356 با سفر به ایران، محمد رضا پهلوی را دوست عزیز خود و ایران را جزیره ثبات و آرامش نامید، ولی هنوز رد پای او در این سفر خشک نشده بود که با شروع انقلاب اسلامی لبخند شادکامی بر لبان شاه ایران خشک شد.
شاید آن روزهای اول انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) شعارهای مردم انقلابی ایران را متوجه امریکای جهان خوار نمود، هیچکس فکر نمی کرد که امریکا به عنوان شیطان بزرگ مطرح شود و تمامی مفاسد دنیا به او ختم گردد، ولی به مرور مردم ایران متوجه عمق اهمیت شعار مرگ بر امریکا شدند و پی بردند که این شعار مرگ بر یک کشور یا ملت نیست، بلکه مرگ بر یک تفکر و عمل است.

زمانی که مردم در پشت پرده جنایات خاندان پهلوی، دستان حمایت امریکا را دیدند و دست نشاندگی شاه و حمایت و پشتیبانی دولت کارتر از این رژیم منحوس برای سرکوب انقلاب اسلامی را احساس کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، زمانی که محمد رضا پهلوی برای فرار از مردم، بعد از مصر وارد امریکا شد، خشم و نفرت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) بر افروخته گشت و سفارت آمریکا توسط آن ها به اشغال در آمد.

آن زمان بود که با حمایت امام راحل، دانشجویان ماهیت جاسوسی سفرای آن کشور را افشاء کردند و پرده از اسرار جاسوسخانه و برنامه های خطرناک دولت امریکا برداشته شد و همگان متوجه شدند امریکا در کشورها به جای سفارتخانه، جاسوسخانه دارد و از آن محل برای مداخله در کشورهای مختلف دنیا استفاده می کند.
به مرور زمان، امریکا با حمایت از جنایات تروریست های منافق و تجاوز وحشیانه صدام در هشت سال دفاع مقدس و دخالت مستقیم در اواخر جنگ، سقوط هواپیمای مسافربری توسط ناو وینسنز، حمایت مستمر از رژیم کودک کش صهیونیستی در ادامه اشغال و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، مداخله در اشغال افغانستان و عراق به بهانه مبارزه با تروریسم، حمایت از رژیم آل سعود در ایجاد اشاعه تروریسم منطقه ای و علی الخصوص اشغال یمن، مداخله در کشورهای به اصطلاح دوست خودش، شنود مکالمات مردم جهان و به ویژه بعضی از سران کشورهای اروپایی همپیمانش باعث شد، این کشورها هم به نتیجه ای برسند که امام خمینی (ره) حدود 40 سال پیش با بلند نظری ماهیت این جرثومه فساد و تباهی در جهان را افشاء نمود و او را شیطان بزرگ نام نهاد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، امریکا را شیطان عظیم می نامند.

در حقیقت شعار مرگ بر «امریکا یعنی اعوذ باا... من الشیطان الرجیم» و ما باید با شناخت دقیق این دشمن بشریت که ماهیت اغوای انسان ها و سبب فساد و تباهی و کشتار و شیطنت در جهان است را بشناسیم و به دیگر ملل دنیا که در حال بیداری هستند، نیز بشناسانیم. دوستی با امریکا را دوستی با شیطان بزرگ بدانیم زیرا امریکا همانند شیطان از تکبر و خود کامگی و فریب و نیرنگ دست بر نمی دارد. او خود را همه کاره و ارباب جهان و همه مردم دنیا را برده، بنده و از آن خود می داند. بنابراین شعار «مرگ بر امریکا» تا زمان تغییر ماهیت امریکا لازم بوده و همانند «اعوذ با ا... من الشیطان الرجیم» که قبل از نام خدا می آید، باید سرلوحه رفتار و گفتار ما باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.