1402-07-09 14:42
2753
0
86712
یادداشت؛

شاخص‌ترین نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم در غرب گلستان را بشناسیم

از فهرست ۱۳۲ نفره حوزه انتخابیه غرب گلستان، چهره‌های شاخص هم به میدان آمدند تا با بکارگیری از ظرفیت جریانی سیاسی در میدان رقابت انتخاباتی وارد شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، پس از اعلام رسمی پیش ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی وارد مرحله جدیدی شده است و مردم در بیشتر مراسمات حضور نامزدهای انتخاباتی را حس می‌کنند و جلسات معرفی برنامه‌ها به گروه‌های حمایتی تبدیل و در شرایطی فضاهای مجازی هم سمت و سوی دیگری در معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌ها، سوابق و برنامه‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

از سویی جریان‌های سیاسی فعال در حوزه غرب استان هم با تشکیل جلساتی منطقه‌ای درصدد یارگیری و شناسایی توانمندی‌های کاندیدهای انتخاباتی و جذب به جریان سیاسی و معرفی جریانی بر آمدند.

در این میان از فهرست ۱۳۲ نفره حوزه انتخابیه غرب استان گلستان، چهره‌های نامدار و شاخص هم به میدان آمدند تا با بکارگیری از ظرفیت جریانی سیاسی در میدان رقابت انتخاباتی وارد شوند.

حال باید دید که شاهین اقبال سعادت بر دوش کدام یک از این چهره‌ها خواهد نشست و معادلات سیاسی دوره دوازدهم انتخابات مجلس چگونه رقم می‌خورد.

 شاخص‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم در غرب گلستان را بیشتر بشناسیم.

۱. قربانعلی بابایی متولد روستای شموشک گرگان، دارای تجربه مدیریتی در دولت های نهم و دهم به عنوان فرماندار بندرگز و گمیشان، فعال سیاسی در سطح استان از جریان‌های اصولگرایی، تجربه حضور در میدان رقابت انتخاباتی را در دوره یازدهم کسب کرد.

۲. مجتبی جمالی از روستای یساقی، دارای تجربه مدیریتی فرمانداری کردکوی و علی‌آباد، مدیرکل مدیریت بحران در دولت‌های یازدهم و دوزاردهم با گرایش سیاسی اصلاح‌طلب میانه‌رو، دارای تجربه حضور در میدان رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم را دارد‌.

۳. سید محمود حسینی شغل فرهنگی از شهرستان کردکوی فعال سیاسی با گرایش اصولگرایی در دو دروه گذشته انتخابات  تجاربی در فضای رقابتی را بدست اورد، اجماع سیاسی جریان اصولگرایی در کردکوی و بندرگز را در دوره گذشته بدست آورد. 

۴. عبدالرضا حجازی از بندرگز پزشک دارای تجریه مدیریتی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان و از خانواده ایثارگر، گرایش سیاسی اصولگرایی و دارای تجربه حضور در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در غرب استان گلستان 

۵. محمد رجب‌آبادی از بندرترکمن نامدار انتخاباتی مجلس یازدهم، رقیبی بسیار نزدیک با منتخب مردم، نوظهور سیاسی لیکن با سعودی چشمگیر، چهره آشنای مردم صحرا و گمیشان ،گرایش سیاسی مستقل

۶. عبدالجلال ایری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، گرایش سیاسی اصولگرایی، فعال سیاسی، عضو سازمان نظام مهندسی، مردم غرب استان گلستان ایشان را فعال در مطالبه‌گری حقوق مردم منطقه می‌دانند.

۷. موسی‌الرضا بخشی از بندرگز با گرایش سیاسی اصولگرایی دارای تجریه مدیریتی در شهرداری بندرگز، دردوره‌های پیشین هم نامی در انتخابات مجلس داشت.

۸. خورشیدی از بندرترکمن نام‌آشنای سیاسی مردم صحرا، در دوره‌های گذشته انتخاباتی مجلس تجربه رقابت سیاسی در فضای انتخاباتی را دارد.

۹. محمد جواد نظری‌مهر، پزشک فرزند شهید، از بندرگز،نام آشنای مردم غرب گلستان، دارای تجربه دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با عملکرد بسیار مقبول مردم منطقه، چهره محبوب و پر تلاش در مطالبه‌گری، دارای تجربه مدیریتی در سازمان انتقال خون، هلال احمر، بهداشت و درمان با گرایش سیاسی اصولگرایی 

۱۰.تقی میرکریمی از بندرگز دارای تجربه مدیریتی در حوزه اقتصادی مدیرعامل سابق نظام بانکی قرض‌الحسنه وحدت در کشور، دارای ایده‌ها ،طرح‌های اقتصادی،مجری طرح‌های عمرانی و اقتصادی کشور، گرایش سیاسی مستقل، جوان کارآفرین و آشنای سیاسی و اقتصادی غرب استان 

این بخشی از ظرفیت‌ها و شاخص‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم در غرب استان گلستان است.

اگر چه باور داریم همه عزیزانی که از باب تکلیف و با نیت خدمت به مردم منطقه و رفع موانع پیشرفت و توسعه و امیدآفرینی به آینده‌ای روشن به میدان آمدند هر یک به سهم خود ظرفیت بالای نیروی انسانی به شمار می‌روند که در بخش‌های بعدی با کسب اطاعات بیشتر از نامزدها به معرفی آنان پرداخته خواهد شد.

به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده 
فعال رسانه‌ای و سیاسی استان گلستان

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.