1395-03-19 07:53
880
0
33228
واکنش‎ها به حذف بند «التزام به نظام و ولایت» در آئین نامه شورای صنفی؛

زوزه‎های نفوذ بیخ گوش آموزش عالی/ وای بر انقلاب اگر مدیران آن قانون اساسی را قبول نداشته باشند

از وزیر محترم علوم انتظار می رود که نسبت به اصلاح آئین نامه شورای صنفی دانشگاه ها با اضافه کردن بند محذوف «التزام عملی به نظام و ولایت فقیه» اقدام کرده و جلوی پروژه نفوذ در وزارتخانه را بگیرد که اگر جلوی آن گرفته نشود ....

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سال هاست مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صحبت از نفوذ میکنند اما متاسفانه بین مسئولین مان جدی گرفته نمی شود و به راحتی از کنار آن می گذرند، شاید آنها نمیدانند دشمنان دوست نما در گوشه و کنارمان هستند و با آنها می نشینند، با آنها غذا می خورند و شاید در امور مهمی هم نظر دهند و حق رای داشته باشند که آن دیگر جای بسی تاسف دارد.

اما در جدید ترین آئین‌نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور که به تازگی بازنگری و ابلاغ شده است، در بخش اول قوانین انتخابات - بخش «د» و ماده 10- «اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی» که از شرایط اصلی کاندید شدن در شوراهای صنفی بود، حذف شده است که آن را می توان مصداق کامل نفوذ در بین وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری دانست که به گواه همگان وزارتخانه ای است که تربیت کننده مسئولین و مدیران آینده کشور است؛ و وای بر این انقلاب و این کشور که مدیریتش به دست کسی سپرده شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول نداشته باشد که اگر آنگونه شد باید فاتحه انقلابی که بدست بزرگ مردی مثل حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد را خواند.

حذف بند مذکور دقیقا آن چیزی بود که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، چون رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا میخواستند و شاید پیش خود میگفتند، کاری که ما در طی این سه دهه نتوانستیم انجام دهیم را خود مسئولان ایران انجام دادند و شاید از نفوذی که توانستند انجام دهند اعلام رضایت کنند و به ماموران امنیتی و اطلاعاتی خود پاداش هم بدهند.

اما قسمت جالب این قضییه نظر مسئولین وزارتخانه است؛ عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم می گوید: کلا از این آیین نامه بی خبر است و پس از ابلاغ آن دستور به پیگیری می دهد.

جناب آقای فریدون آیا بهتر نیست کمی بر فعالیت کارکنان و مدیران وزارتخانه نظارت داشته باشید؟

اما دومین مسئولی که از وزارتخانه در این باره اظهار نظر کردند ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان بود که میتوان اظهار نظر ایشان را کمی خنده دار توصیف کرد.

ایشان در این باره گفتند: آیین‌نامه صنفی دانشجویان مربوط به مسائل آموزشی است و این دانشجویان در ابتدای ورود به دانشگاه التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی داشته اند.

اما کدام نهاد نظارتی از قبیل وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و یا قوه قضاییه بر دانشجویان در این زمینه نظارت می کند؟

اگر این نظارت ها وجود هم داشته باشد پس چرا تعداد کثیری از دانشجویان ما به گروه های منافقین و معاندین با این نظام می پیوندند؟ پس معلوم است نظارت دقیقی بر این مورد نیست که اگر بود همان ابتدا جلوی ورود این گونه افراد به دانشگاه گرفته می شد.

اما اگر روزی شورای صنفی رفاهی ما ملتزم به ولایت فقیه نباشد و از بیگانه تبعیت کند چه بر سر خوابگاه های دانشجویی مان می آید؟

از وزیر محترم علوم انتظار می رود هر چه زودتر به این موضوع ورود کند و با اقدام قاطع خود که همان اصلاح آیین نامه شورای صنفی رفاهی دانشگاه ها، که اضافه کردن مجدد بند محذوف است، جلوی پروژه نفوذ در وزارتخانه را بگیرد که اگر جلوی آن گرفته نشود هدف بعدی آنها تشکل های انقلابی مثل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و... است که بسیار خطرناک است و باید از آن ترسید.

این ایستادگی در مقابل پروژه نفوذ دشمن یقینا موجبات خشنودی حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دانشجویان انقلابی را به دنبال خواهد داشت.

یادداشت از «سجاد شعبانی»، دانشجوی فعال اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.