1401-11-22 07:15
837
0
83518
یادداشت به قلم محمدرضا بهرامی:

«حضور» کلیدواژه حماسه آفرینی/ ما «امت بیدار» از نسل روز و یاوران خورشیدیم

کنشگر فعال اجتماعی و رسانه گلستان گفت: می‌آییم تا به دنیا بفهمانیم ما «امت بیدار» از نسل روز و یاوران خورشیدیم، هرگز نمی‌خوابیم که بیدارترین مردم تاریخیم.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا بهرامی در یادداشتی با عنوان «حضور» کلیدواژه حماسه آفرینی نوشت: می‌آییم تا به دنیا بفهمانیم ما «امت بیدار» از نسل روز و یاوران خورشیدیم، هرگز نمی‌خوابیم که بیدارترین مردم تاریخیم. ما آگاهترین فرزند آدم و استوارترین ستون‌های زندگی بشریم. می‌آییم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر ایجاد کنیم.

با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در قالب یادداشت، مطلبی را  به رشته تحریر درآورده ؛ امید است مقبول افتد:

روز موعود نزدیک است و نقش قلم و قدم‌ها پررنگ، نمی‌دانم این حقیر، بضاعت قلم و توان احساسم را تا چه میزان می‌توانم به خدمت اندیشه درآورم و در دعوت به حضور بکار گیرم، در همین تردید، سرانجام توان «عشق» ياراي قلم و چاشنی نبض اندیشه‌ام شد تا درباره «حضور»، این کلیدواژه حماسه آفرین و مصداق بارز اجتماع قلوب با شما خوبان به سخن بنشینم.

عشق در «حضور» تجلی می یابد. شور در «حضور» معنا می‌گردد و نور در «حضور» منور می‌شود و حضور یعنی «وجود» یعنی «فهم جود و جبروت»، «هضم ناسوت در لاهوت»؛ و ما وارثان «حضور» از نسل «وجود»یم؛ پس در حفظ میراث می‌کوشیم. «حضور» خالق صحنه‌هاست و ما حاضران همیشه هستی، صفحات تاریخ را با نام خویش مسطور می‌کنیم. اگر تاریخ زنده است، بخاطر «حضور» جاودانه ماست.

... و در بنایی دیگر برای ساختن تاریخ، «مایه عشق» را به «جوهر عقل» می‌آمیزیم و در «قالب اراده» می‌ریزیم تا «خشت عمل» سازیم؛ و این یعنی همان «حضور»؛ و حال، ما حاضران صحنه تاریخ، در نگارش صفحه‌ای دیگر، قصد خلق نمایشی از عشق داریم. می‌خواهیم صفحه‌ای را پدید آوریم که بیانگر«ثبوت» ما باشد. می‌خواهیم ثابت کنیم که «ثابتیم» و ذره‌ای خلل در اراده نداریم. می‌خواهیم اعلام کنیم که «هستیم» و تا همیشه بودن خواهیم بود...

و چون هستیم، می‌آییم، می‌آییم تا یکبار دیگر به فرمان قلب، دستور عشق را اجرا کنیم؛ «وفا» را امتداد دهیم و «عشق به ولایت» را با سبزترین حالت بیان کنیم.

می‌آییم تا بگوییم «پیاله سرخ لاله» در میثاق‌نامه ما عملی است. «عهدنامه شهادت» باز هم پابرجاست و فریاد شهید هنوز بر امواج ماهواره‌ها لرزه می‌افکند و تلکس خبرگزاری‌ها را به حیرت وامی‌دارد.

می‌آییم تا به دنیا بفهمانیم ما «امت بیدار» از نسل روز و یاوران خورشیدیم، هرگز نمی‌خوابیم که بیدارترین مردم تاریخیم. ما آگاهترین فرزند آدم و استوارترین ستون‌های زندگی بشریم. می‌آییم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر ایجاد کنیم. می‌آییم تا راهی کوچه‌های بصیرت شویم ....و در میادین وحدت و خیابان‌های همدلی و همزبانی، «حضور» خود را به نمایش بگذاریم.

 آری می‌آییم تا برای هزاران بار دیگر با حضورحماسه‌ای خود، سیلی «اسلام» را بر صورت«کفر» بنوازیم و با مشت و بازوی «حق» بر فرق و دهان «باطل» از جمله آمریکا جنایتکار و اسرائیل خبیث بکوبیم و در ره توشه خود عمل صالح دیگری را ذخیره سازیم. ان شاء ا...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.