1402-01-17 11:19
823
0
84339
فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای استان گلستان:

جانفدا و زینت اسلام زینبی، درآغوش گلستان/ مدافعان حرم از غیرت زندگی ایرانی دفاع کردند

فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای استان گلستان در یادداشتی به بهانه بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان نوشت: آنها رفتند که دشمنان تاری از موهای ناموس زنان غیور و شریف ایرانی را نبینند، آنها مدافع حجاب، عفاف، حیا و غیرت زندگی ایرانی و اسلامی بودند.

گلستان ما-مصیب کوهی مشایخ: هم زمان با شروع بهار طبیعت الهی در سال جدید شمسی و تقارنش با ماه مبارک پرخیر و برکت رمضان ، مردم شریف اقوام ایران زمین با بینش معرفتی و اسلامی خویش ، صله ارحام و دید و بازدیدها را شروع کردند تا جان تازه ای در ابتدای سال در کالبد روح و جسمشان به شکوفایی بهار لذت بهتری ببخشند.

خوشا که همیشه سالیان درازی ادامه دار باشد، خوشا به حال مردم شریف ایران که در شروع سال جاری شاهد بارش رحمت الهی و پر واسعه اش از درگاه خداوند متعال و باری تعالی بودند، عده فراوانی هم در شروع  لحظه سال تحویل و باران رحمت الهی خواستار ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال شدند تا درهای رحمت الهی گشایشش گسترده تر شود، ان شاالله لایق مداوم این الطاف خفیه الهی باشیم.

شادیها رو به فزونی بود تا اینکه خبر رسید در شامگاه جمعه اخیر دو مستشار ایرانی  در منطقه ای در کشور سوریه هدف موشکهای اسرائیلی قرار گرفتند و به فیض شهادت نائل آمدند و فضای عطر آگین شهادت در کشورمان دوباره نهادینه شد و عاشقان بی بی حضرت زینب سلام الله علیها "شهدای شام" مهمان ملت شریف ایران شدند.

در این چند ساله اخیر جبهه مقاومت اسلامی با تلاشهای شبانه روزی رزمندگان مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان در راستای تامین امنیت و منافع مسلمانان مظلوم  و دیگر انسانهای ستمدیده  با هر دین ، مذهب و نگرشی توانسته اند در برابر ظالمان خونخوار، خونریز و ستمگر همواره در مقابل مستکبران جهانی و در راس آنها اسرائیل جنایتکار، ایستادگی،جانفشانی و ایثار داشته باشند و رمز ایستادگی و مقاومت شهادت طلبی بوده و می باشد.

کشور غاصب اسرائیل  این کفتار خونخوار که در باتلاق نابودی قرار گرفته و همانند قارون در قعر زمین فرو خواهد رفت و به فرمایش کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی 25 سال آینده را نخواهند دید و از صحنه روزگار محو خواهد شد ان شاالله تعالی.

همواره دشمنان جهان اسلام دسیسه های شیطانی و اختلافی را برای امت مسلمان با کمک کشورهای اروپایی و دولتمردان کاخ شیطان و ننگین آمریکایی ترسیم  می کند، متاسفانه در این یک دهه اخیر گذشته با جنگها و ناامنی هایی که در منطقه خاورمیانه و آسیا طراحی کرده و بوجود آوردند به کشورهای مسلمان ستم های فراوانی شد و اگر همه ی کشورهای مسلمان به ندای قرآنی وحدت آفرین و اخوت بین مسلمین اهمیت بیشتری می دادند این اتفاقات ناخوشایند پیش نمی آمد و به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه ، اگر مسلمانان با وحدت و همدلی فقط هر کدام یک سطل آب به سمت کشور جعلی و خونریز اسرائیل می ریختند، اسرائیل غاصب از بین خواهد رفت، و پاره تن اسلام کشور فلسطین آزادمی شد، حالا چه شد که اینگونه نشد جایی تامل و تدبر فراوان دارد و بسی تاسف فراوان  به بعضی کشورهای اسلامی که این مسیر را خواسته یا نا خواسته به سرانجام مقصود نرساندند؟!!! و این غده سرطانی ، جعلی، غاصب، خبیث و خوانخوار اسرائیل تاکنون از بین نرفته است!!!

 

 آنچه که در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، سوریه ، عراق ، یمن و دیگر کشورهای مظلوم جهان در این چند ساله اخیر اهمیت داشته، اینکه جبهه مقاومت اسلامی با تلاش رزمندگان اسلامی توانسته همواره پشتیبان و مدافع مردم مظلوم کشورهای اسلامی که مورد ستم و خونریزی و بی عدالتی مستکبران جهانی قرار گرفته اند باشد و این خود عامل عقب نشینی و شکست دشمنان جهان اسلام و مردم مظلوم جهان بوده است.

 

مستکبران جهانی بعد از بوجود آوردن گروه تروریستی و منافق به ظاهر مسلمان "داعش" که در واقع خواسته اصلی شومشان، نشان دادن اینکه اسلام دین خونریز، ستمکار،قاتل ، بی رحم ، بی وجدان ، بی معرفت و خلاصه در یک کلام ، از اسلام دین وحشت ، بی منطق و خونریز را در سراسر جهان به نمایش بگذارند و در این راستا تلاشهای شیطانی زیادی را انجام دادند.

 

داعشی های خونریز این انسان نماهای  بی وجدان و قاتلان بی رحم مدتی  با شلاقهای خونین و با پشتیبانی های نظامی، اقتصادی، اجتماعی و رسانه ای مستکبران جهانی  بر مردم مظلوم کشور سوریه و عراق حکمرانی کردند و بی رحمانه ترین جنایات بشری را در تاریخ به ثبت رساندند. ولی بعد از اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی و نیروهای حزب الله لبنان برای حمایت از مردم مظلوم سوریه ، فلسطین و عراق با همدلی عده ای از مردمان آن کشورها توانستند با روحیه ایثار، فداکاری و جانفشانی در مقابل این ستمکاران ایستادگی کرده و از جان و مال و ناموس و شرف و خاک خود دفاع کرده و سرانجام موفق شدند گروه تروریستی داعش را شکست دهند و به جنایات چندین ساله آنها پایان دهند.

 

رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با تلاش و مجاهدت و یاری خداوند متعال و توکل بر اهل بیت سلام الله علیها و دلاوریهای سربازان رشید اسلام و عزتمندی مستشاران غیور و دلاور ایرانی به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند نقشه های شوم دشمنان جهان اسلام و داعشی که ساخته آمریکا، اسرائیل و دولتمردان خبیث و ملعون جنایتکار اروپایی بود. که فی الواقع در باطن با حمایت های فراوان مالی ، نظامی و رسانه ای که از این گروه خونریز جنایتکار داعش داشتند، نتوانستند به اهداف شوم  و پلید و کثیف خود برسند و با یاری خداوند متعال به  نابودی کامل رفتند و مکر و حیله آنها از بین رفت و خداوند متعال طبق گفتارش در کلام الهی قرآن مجید به  یاری ستمدیدگان شتافت.

 

اکنون که در حال حاضر تقریباً داعش به نابودی رفته و نقشه شیاطین جهانی به فنا رفته، کشور جعلی، غاصب و جنایتکار  اسرائیل که بیش از چندین دهه مردم مظلوم فلسطین را هر روزه اسیر، شکنجه و به شهادت می رسانند، خودش علناً و عملاً وارد جنگ و حمله به کشور و مردم مظلوم و بی دفاع سوریه شده و همواره به دنبال جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه می باشد. که در حمله هفته اخیرش با موشک به منطقه ای از کشور سوریه ، چندین نفر مجروح و جانباز و شهید شدند که دو نفر از مستشاران دلاور مرد ایرانی آقایان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی به لقای الهی پیوستند و شهید شدند و همواره نام و یادشان در تاریخ جاودانه ایران به یادگار بعنوان مدافعان حرم و وطن ثبت خواهد شد.

 

آنها خالصانه در رکاب یاران و همرزمان کربلای حسینی قرار گرفتند و در یک جمله می توان گفت مقداد عزیز،  جان فدای زینت اسلام زینبی ، همزمان با شکوه شکفته شدن فصل بهار، در طبیعت زیبای گلستان آرمیده خواهد شد و در این ماه مبارک رمضان به وصال بهشتی خویش که آرزوی هر مسلمان آزاده اندیش که توفیق شهادت حقیقی و خالصانه می باشد رسید، خوشا به حالش که در آخرت  در جوار مولایمان آقا امام حسین علیه السلام شفیعمان گردند ان شاالله تعالی .

کلام طولانی شد..... حالا وقت این است که از خود بپرسیم که در این چند سال اخیر، چرا هزاران جوان عاشق و دلداده ولایی ایرانی از زندگی دنیا، خانواده، پدر، مادر، همسر، فرزند و خیلی چیزهای دیگر خود گذشتند تا به حمایت و دفاع از مردم مظلوم کشورهای ستمدیده مسلمان و غیر مسلمان هجرت عاشقانه کردند ؟؟؟

مگر آنها دوستدار خانواده خود نبودند؟؟؟ مگر این ۲۰ نفر عزیز شهید مدافع حرم استان گلستان دوستدار زندگی دنیا  و آسایش نبودند که در کنار خانواده و همسر و فرزندان خویش با آسایش و آرامش زندگی نمایند؟؟؟  جوابش را همه ما می دانیم، آنها با خداوند متعال و مکتب زیبای زینبی و مکتب حسینی عهد و پیمانی بستند عاشقانه، خالصانه و وصف ناپذیر...

آنها رفتند که دشمنان تاری از موهای ناموس زنان غیور و شریف  ایرانی را نبینند، آنها مدافع حجاب، عفاف، حیا و غیرت زندگی ایرانی و اسلامی بودند، آنها فراتر از سرزمین خودمان به دفاع از کشورمان پرداختند تا روزی نرسد که در خاک خودمان با داعشی های خونریز مبارزه نماییم تا دست اجنوی ها به ناموس ایرانی ها نرسد تا حادثه های تلخی صورت نگیرد و هزاران کودک یتیم و بی پناه نشوند، این عزیران  سفر کرده معنوی در راستای اهداف منافع ملی و امنیت کشورمان هجرت نمودند تا این پرچم پرافتخار و پرصلابت به ماندگار سالها با اقتدار بماند تا مردم عزیزمان همواره استقلال،آزادی ، هم‌اندیشی ، وحدت و همدلی خویش را حفظ نماید و در کنار خانواده هایشان در آرامش و آسایش زندگی نمایند،  هر چند که فرزندان زیادی در راستای تامین امنیت یتیم شدند و سایه پر مهر محبت پدر بر سرآنها دیگر در ظاهر نیست، همانند آقا کمیل دو ساله فرزند شهید مدافع حرم آقا مقداد مهقانی بزرگوار و شهید سید افشین ذورقی و شهید جواد سنجه ونلی و شهید حاج احمد غلامی و شهید مهدی شکوری و شهید سید احسان حاجی حتم لو و شهید حجت الله نوچمنی و شهید محمدرضا شیبانی و شهید صادق شیبک و خیلی از شهدای گرانقدر عزیزمان در جنگ تحمیلی ناجوانمردانه هشت سال دفاع مقدس، هر چند که قطعاً و یقیناً دست پر مهر و محبت خداوند باری تعالی همواره یار و همراه فرزندان این شهدای عزیز بوده و خواهد بود.

باید هوشیارانه و امیدوارانه و قاطعانه  همه خواهران و برادران ایرانی ادامه دهنده راه  و پیام و ولایتمداری این عزیزان باشیم و در این دنیا ادای دینی به احترام این عزیزان و خانواده های محترمشان داشته باشیم تا فردای قیامت که به یقین و قطعاً وجود دارد شرمنده و شرمسار این عزیزان نباشیم و وجدانهای خویش را آگاه بسازیم و بیدار نمائیم  و این نکته را همواره باید به یاد داشته باشیم که دشمنان ملت شریف ایران در خارج از مرزهای کشورمان هیچگاه خیر خواه ما نبوده و نخواهند بود و همواره در راستای دشمنی و ضرر رساندن به کشور ما تلاشهای زیادی را داشته و دارند و رمز پیروزی ملت شریف ایران وحدت و همدلی و ادامه دهنده راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه می باشد و در این مسیر همواره حافظ ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی خویش باشیم و ان شاالله که این شهدای گرانقدر شفیعمان کردند در جوار اهل بیت سلام الله علیها در قیامت و صحرای محشر حقیقی الهی.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.