1394-02-21 14:58
2630
0
14526
یادداشتی به قلم محسن نادران؛

جانان من اندوه صنعا کشت ما را / مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید

قبول کنیم که غفلت کردیم… چگونه میتوان پر پر زدن کودکانی را شاهد بود که تنها جرمشان ،غفلت ما از اسلام آمریکایی باشد،چگونه؟ بای ذنب قتلت…مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید…..

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، قبل تر از این احساس میشد که جنگ در یمن را باید تمام شده دانست، ولی دشمنی این قوم ضاله و به روایتی دیگر از تظاهرات اخیر قوم جنایتکار یا خیانت کار تمامی ندارد.

 روزها بود که با خود فکر میکردم که مسببب اصلی این ماجرا کیست؟چگونه این قوم به اینجا رسیده اند که از کشتن مسلمانان هم پروا ندارند،قومی که خودشان را خادم الحرمین می نامند و در مسلمانی خودشان را از همه اولاتر!

اگر اندکی به تاریخ رجوع شود در میابیم ،آتشی که امروز بر سر انسانیت در یمن ریخته می شود،تکرار دوباره تاریخ است. حکم حمله با اصول اسلام آمریکایی البته آن روز ابوسفیانی توسط قاضی شرعی،امضا می شود.

با  شقاوت احمقی مثل یزید آغاز، نفوذ کفر و نفاق  تا حدی کشیده شده که اسلام ابوسفیانی ، اسلامی در اسلام به راه انداخته است. به همین دلیل امروز یمن قربانی حمله درونی شده که سالها پیش فردی به مانند امام در محکومیت این شیادان چنین گفت و ما فراموش کردیم:

شکستن حرمت کعبه مسئله ای نیست که بشود ازش همین طوری عبورکرد.اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم،نمیتوانیم از مسئله حجاز بگذریم،مسئله حجاز یک باب دیگری است.غیر مسائل دیگر است.لازم است زنده نگه داشتن این روز،روزی که خیانت شد به اسلام

صحیفه امام ج۲۰/ صفحه ۳۶۹

چقدربرای  زنده نگه داشتن این روز تلاش شد؟ به راستی اگر دشمنی ایران با آل سعود به عنوان مظهر اسلام آمریکایی از همان حج خونین ادامه میداشت، امروز شاهد کشتار بیرحمانه بیگناهان یمنی توسط این خونخوارهای سجاده آبکش نبودیم.

افرادی که شب و روز خود را به  دعا وعبادت صرف میکنند و دم از پیامبر خوبیها محمد (ص) میزنند، ولی بویی از انسانیت و اسلام محمد(ص) نبرده اند. امروز اگر یمن مشکل پیدا کرده است ،امروز اگر سوریه با مداخله جویی زاده ی عربستان ـ داعش-  به مشکل خورده است نتیجه فراموش کردن سخنان امام در مبارزه با اسلام آمریکایی می باشد.باید بچشیم، بیشتر از این حرفا هم باید بچشیم .فردی که با ندای امامش از خواب بیدار نشود با لگد دشمن بیدار خواهد شد..

من و شما روزی را فراموش کردیم که نقطه عطف مبارزه ما با آل سعود بود،مبارزه با اسلام ابوسفیانی ،اسلام آمریکایی…

روزی که میتوانست به مانند ۲۲ بهمن یا ۹ دی،یوم الله نامگذاری شود و در آن اسلام آمریکایی را هرچند ظاهری به خاک و خون بکشانیم. روزی که در آن  مانیفست جهان اسلام قرائت بشود تا همه از تفکر اسلام ناب محمدی (ص) مطلع شوند.

کسی مانیفست جهانی اسلام امام خمینی (ره) را مطالعه کرده است؟ روزی چند دفعه آن را بخوانیم باز هم کم است باید تفکر امام خمینی را دررابطه با اسلام آمریکایی در کل جهان فریاد زد. به راستی ما برای نجات اسلام و کعبه از دسته خاندان پست آل سعود چه کرده ایم، شاید دوباره این جمله را نگارش میکنم، هدف از تکرار، تاکید است:

اگر امروز یمن در آتش و خون میسوزد و میسازد ،نتیجه فراموش کردن مبارزه ما با اسلام آمریکایی میباشد.

چگونه در برابر بار وظیفه این جمله آیت الله جوادی  می توان تحمل کرد که میگوید:

نجات حرمین شریفین از اسارت ال سعود، جهاد اکبر است.

باطلی که با لباس حق به میدان آمده و پرچم  لاالله اله الله که امام  برافراشتنش را توسط اسلام محمدی (ص)به جهان اسلام وعده کرده بود،امروز توسط امثال داعش و النصره به تباهی کشیده می شود.داعش امروز تفکر خط امام (ره) را به تباهی کشیده است ،میخواهد در قلل مرتفع جهان پرچم اسلام آمریکایی را به اهتزاز در بیاورد.

آنها خواستند اسلام تقلبی خودشان را اسلام خط پیامبران ،امامان و خط امام خمینی(ره) نشان دهند. اگرخواسته باشید به خود نگاهی بیاندازید که در کجای این قضیه ایستاده اید نتیجه  این است که امروز فراموشی تفکر خط امام(ره) باعث بروز این رخداد ها شده است. یمن امروز ،حاصل فراموشی هشدارهای امام و گم کردن خط امام است. می توان غفلت از خط امام را عامل به شهادت رسیدن هم قطاران انقلابی مان در یمن دانست.

قبول کنیم که غفلت کردیم….

چگونه میتوان پر پر زدن کودکانی را شاهد بود که تنها جرمشان ،غفلت ما از اسلام آمریکایی باشد، چگونه؟ بای ذنب قتلت…

مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید…..

پ،ن:پیام  امام خمینی در سالگرد حج خونین را مطالعه کنید

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.