1394-06-04 17:57
1600
0
19586
یادداشت؛

با انصراف از یارانه رخت عزا از تن دولت درآوریم

چندسالی حالمان خوش بود و سرخوش از ۴۵ هزارو ۵۰۰ تومانی که هر ماه به حسابمان واریز می شد درد اقساط خانه و قرض و قوله ها را کمی تسکین می بخشیدیم .اما خوشی هم حدی دارد دیگر چقدر خوش باشیم؟!

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، اصلا خوشی به چه قیمتی؟ به قیمت عزادار شدن عده ای دیگر؟ مگر از قدیم نگفته اند بنی آدم اعضای یکدیگرند ، که در افرینش ز یک گوهرند ،چو عضوی به دردآورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار؟

این که دیگر از درد هم گذشته و رخت عزا بر تن دوست کرده است پس انصاف و انسانیت چه می شود؟

قسط داری که داری! ماه به هفته نرسیده باید دنبال مساعده و قرض گرفتن از خواهرو برادر و خدا نصیب نکند باجناق باشی که باشی ‍ کمی هم به فکر دولت و رخت سیاهی که بر تنش کرده ای باش . ببین وزیر اقتصاد را هم به صدا درآوردی و حرف از این مصیبت می زند!

من یک راوی بیش نیستم ولی می دانم این که می گویند “همه چی آرومه” مصداق این روزهای ماست. مگر نه اینکه دروازه های جهان بر روی ما باز شد و کمر تحریم از شدت تا شدن در زیر بار مذاکرات در حال شکستن است؟ دیگر چه می خواهید ؟ کمی هم خودتان به فکر باشید با پول یامفت یارانه می خواهید به کجا برسید تا کی دستتان در جیب دولت باشد؟

نمیدانم چکار ولی به قول قدیمی ها تکانی به خودتان بدهید بَلکَم فرجی شود!
مطمئن باشید اگر یارانه نگیرید فرجی می شود و این پول را به زخم دیگری می زنیم. مثلا سفر هایمان را برای ارتباط با دنیا بیشتر می کنیم. بالاخره باید به دنیا بگوئیم که با آنها دوست هستیم یا نه؟!

با نشستن در خانه و شمردن ۴۵ هزارو ۵۰۰ تومان و ریختن به حساب تک تک آدم ها که نمی شود با کسی ارتباط گرفت و تنها غفلت از دوستانمان نصیب مان می شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.