1394-08-09 08:58
902
0
22783
یادداشتی به قلم یک مخاطب؛

قلم های سفارشی آلوده به ویروس تملق در گلستان

دوران گذار اینگونه قلم های سست که در دستان زنگی مست قرار دارند نیز تمام خواهد شد ، مانده ایم با وجدان خود و آیندگان چطور کنار خواهند آمد ؟.

به گزارش گلستان ما، یکی از مخاطبین سایت کلاله خبر  در شرق استان نوشت : برخی آدم های بیکار و البته مزد بگیر نشسته اند تا یک رسانه ای یک مطلبی را چاپ کند و سریع علیه آن موضع بگیرند .

این کار امروزه شغل خوب و پردرآمدی شده و خیال برخی حاکمان و متولیانی که باید پاسخگوی مردم و خون شهدا باشند را راحت نموده و برای آنها حصار آهنین ایجاد کرده است .

اما این افراد بدانند حال که با غبارالود کردن فضا از پاسخگویی به افکار عمومی فرار می کنند اما دادگاه وجدان در این دنیا و محکمه آخرتی هم هست و آنجا می خواهند چکار کنند.

بی انصافی است که هیچ رسانه ای نتواند از ابزار اصلی خود(نقد و مراقبت از جامعه و مسئولان) در جهت نیل به توسعه فرهنگی و اجتماعی استفاده نکند و متولیان کم کار را سرزنش نکند و فقط به به به و چه چه بپردازد.

امروز متاسفانه شاهدیم برخی قلم ها در استان گلستان آلوده به ویروس تملق و چاپلوسی و ردای تزویر شده و هیچ انتقادی را علیه برخی افراد بر نمی تابند حال آنکه تا دیروز می گفتند به خدا نیز می توان انتقاد کرد.

البته دوران گذار اینگونه قلم های سست که در دستان زنگی مست قرار دارند نیز تمام خواهد شد ، مانده ایم با وجدان خود و آیندگان چطور کنار خواهند آمد ؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.