1393-09-12 08:55
2114
3
6684
پیرو سخنان انتقادآمیز مشاور عالی رئیس جمهور در کردکوی:

آقای ترکان سیاه نمایی از عملکرد دولت قبل تا به کی؟/ پروژه های افتتاحی این سفر نتیجه فعالیت دولت دهم است

مهندس اکبر ترکان مشاور عالی رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور شب گذشته در مراسم دیدار صمیمانه با اقشار و گروه های مختلف مردم سخنانی انتقادی از دولت سابق را بر زبان آورده که مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مهندس ترکان مشاور عالی رئیس جمهور بر حسب ادب و رعایت اخلاق، قدوم شما را در شهر کردکوی گرامی می داریم.

اقشار و گروه های مختلف مردم در این نشست صمیمی بیش از 1 و نیم ساعت معطلی منتظر شنیدن سخنان شما بودند.

که این نشستن ها و معطل شدن ها به جهت حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شخص ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی اصلا مهم نیست و از چنین نشستن ها و معطل شدن ها در ساعات طولانی دریغ ندارند.

بالاخره زمان آن آمده و شما تشریف فرمای این نشست صمیمی شده اید که با استقبال خوبی هم روبرو بودید.

در ابتدا نمایندگان اقشار مختلف مردم مشکلات خود را بیان نمودند و شما نیز گوش کرده و یادداشت برداری نموده اید که تا به اینجا قابل تحسین می باشد.

حتی ننشستن شما بر روی صندلی سخنرانی به احترام مردم قابل درک و تقدیر می باشد.

اما زمانی که سخنرانی را آغاز کردید از اقتصاد و اخلاق در دولت تدبیر و امید گفته اید.

از مهار تورم و افزایش صادرات و واردات در دولت تدبیر و امید گفتید که از نظر شما در دولت سابق وجود نداشت.

اما خود شما نیز در این بین اخلاق اسلامی و انسانی را رعایت نکرده و تمامی بیماری های اقتصادی را به گردن دولت سابق انداخته و مقصر صد در صد را دولت قبل معرفی کرده اید که این از نظر وجدان کاری و از نظر انصاف به دور است.

جناب آقای ترکان اکثر پروژه هایی که در این سفر از سوی دولت به اصطلاح اعتدال و تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری رسیده از دولت قبل برجای مانده است که امروز شما سنگ افتتاح آن را بر سینه می زنید.

چگونه شما دولت قبل را متهم به مشکلات فعلی اقتصادی می دانید؟

در طی این یک سال و نیم چه پروژه هایی از سوی دولت اعتدال شما و باصطلاح تدبیرو امید در این استان شروع، تکمیل و به بهره برداری رسیده است؟

جناب آقای آقای ترکان کشاورزان ما در این دیار به مرز نابودی رسیده اند.

کشاورزی گلستان به مرز فراموشی نزدیک شده است اما شما همچنان بر حول محور انتقاد از دولت سابق می چرخید که بسی جای تأسف دارد.

بیکاری در این شهرستان بیداد می کند و جوانان در بلاتکلیفی بسر می برند.

مردم ما با فقر دست و پنجه نرم می کنند که نیازمند توجه جدی شما مسئولین به این مردم است نه انتقاد روزانه از دولت سابق و محکوم کردن دولتمردان سابق.

مهندس ترکان اخلاق، انصاف و وجدان را رعایت کنید؛ مردم ما بسیار خوب می فهمند و درک بسیار بالایی از وضعیت کشور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جانم فدای رهبرم

سلام علیکم احسنت برشما واقعا حرف دل مردم را زدید این دولت جوری حرف میزند که انگار مردم در دولت قبل در فقیری وگرسنگی زندگی می کردند و الان این دولت امده و مردم را نجات داده برایشان متاسفم

0
0
پاسخ
1393-09-12 09:27
عدم سیاه نمایی

باعرض سلام خدمت نویسنده گرامی مگر شما شکی هم نسبت به عملکرد بد دولت آقای احمدی نژاد دارید چند مورد از طرح های ایشان را که موجب تورم و تعطیلی کارخانجات ورشکسته شدن سرمایه گذاران و دهها مورد دیگر موجب شده است مگر مردم ما دردوره های قبل هر روز نگران فردای خود نبودن و نمیدانستن وضعیت قیمتها برای فردا چگونه است شب میخابیدیم صبح میدیدم اجناس نایاب شده است مگر شبانه حساب بانکها خالی نمیشد مگرکشور میرزا حسنقلی خانی اداره نمی شد دیگر ازکجا بگویم شماباید افتخار کنید به دولت تدبیر وامید که کشور را ازاین بحران نجات داده است مگر این فقر که امروزدررابطه ان صحبت میکنی زاییده یکسال است مگر با واردات بی رویه محصولات کشاورزی ازکشورهای مثل هند ، برزیل جاهایی دیگر کمر کشاورزی شکسته نشد برگردین کارنامه عملکرد دولت کریمه قبل را نظاره کن برادر براساس واقعیت صحبت کن نه تعصب هیچ وقت بودجه درزمان قانونی تحویل مجلس نشد پروژههای عمران که درچهارسال دوم خوابیده بود بازم بگویم یا کفایت میکند بی انصاف

0
0
پاسخ
1393-09-12 10:30
ش

دولت فعلی مرتب در حال افتتاح پروژه هایی هستند که دولت قبل انجام دادهبارها گفته می‌شود که دولت قبل کاری انجام نداده، علی رغم این صحبت ها ، مسئولان دولت فعلی مرتب در حال افتتاح پروژه هایی هستند که دولت قبل انجام داده . و نکته قابل توجه هم اینست که به خود هم افتخار می‌کنند و مدام می‌گویند بزرگترین کارخانه خاورمیانه ، بزرگترین صنعت و پروژه در منطقه، را افتتاح کردیم! اگر دولت قبل کاری نکرده پس این همه افتتاح پروژه های بزرگ و کوچک که اغلب زمانی بین 3 تا 8 سال طول کشیده که به مرحله بهره برداری برسد آنهم با خزانه ای که ادعا شده خالی است؛ چگونه صورت می گیرد.-

0
0
پاسخ
1393-09-12 10:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.