1402-06-09 10:25
994
0
86294
مدیر اجرایی موکب دلدادگان اربعین حسینی گرگان خبر داد:

پیش‌بینی استقبال بیش از 40 هزار نفری از موکب جاماندگان گرگان

مدیر اجرایی موکب دلدادگان اربعین حسینی گرگان گفت: پیش‌بینی ما این است هر شب بیش از 40 هزار نفری از موکب جاماندگان گرگان استقبال کنند.

مهدی پارسامقدم  در گفتگو با گلستان‌ ما گفت: اربعین و پیاده روی اربعین از نگاه ما تمرینی برای ظهور امام‌زمان و لشکر امام زمان(عج) است.

مدیر اجرایی موکب دلدادگان اربعین حسینی گرگان  ادامه داد: بسیاری از مردم گرگان توفیق حضور در اربعین را نداشتند و برای اینکه بتوانیم حال و هوای اربعین حسنی را زنده نگاه بداریم موکب جاماندگان اربعین را راه اندازی کردیم.

پارسامقدم متذکر شد: در مدت هفت و هشت روز آماده‌سازی و برپایی مواکب، مردم و موکب داران کنار هم زندگی می‌کنند و این فضا تمرینی برای همدلی است این اتفاق برای سومین سال در شهر گرگان شاهد هستیم و با استقبال مردم رو‌به‌رو شده است.

وی متذکر شد: امسال ۱۱۰ موکب در خیابان اربعین در نظر گرفته شده عمده آن پذیرایی است و موکب فرهنگی و پزشکی و روانشناسی نیز داریم و تمامی این موکب‌ها با هزینه مردمی برپا شده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: پیش‌بینی ما این است که هر شب 40 تا 50 هزار نفر از شهروندان گرگانی از موکب جاماندگان اربعین حسینی اسقبال کنند.

پارسامقدم افزود: هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ و ۳۰ دقیقه انتهای خیابان اربعین که صحن مطهر سید الشهدا (ع) در نظر گرفته شده مراسم زیارت عاشورا و ادعیه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.