1401-11-16 20:11
394
0
83418
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اقدامات پارلمان اروپا ذره‌ای از ارادت مردم به نهاد‌های مردمی کم نمی‌کند/ سپاه الگوی بی‌نظیر خدمت به مردم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تصمیم نابخردانه اروپا از علاقه و ارادت به مردم به این نهاد‌های مردمی و سپاه ذره‌ای کم نخواهد کرد.

محمد رعیت در گفتگو گلستان ما به اقدام پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: تحریم نهاد‌های مردمی و قرارداد نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا یک اقدام سخیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: این نهاد‌ها ریشه در مردم دارند و در حوادث گوناگون چون سیل و زلزله در کنار مردم‌ایستاده و ایفای نقش می‌کنند و مردم هرگز این خدمات را فراموش نخواهند کرد.

رعیت بیان کرد: تصمیم نابخردانه اروپا از علاقه و ارادت به مردم به این نهاد‌های مردمی و سپاه ذره‌ای کم نخواهد کرد.

وی افزود: هرچه دشمن بیشتر تلاش کند که نفاق و اختلاف در کشور به وجود بیاورند مردم ما نسبت به این اقدامات و تلاش‌های دشمن هوشیار‌تر عمل خواهند کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: سپاه الگوی بی‌نظیر خدمت به مردم است و از دل سپاه شخصیتی چون سردار سلیمانی که یک شخصیت در تراز انقلاب اسلامی است شکل گرفته که برای حفظ و هراست از انقلاب اسلامی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کوتاه کردن دست داعش از منطقه جانفشانی کرده است.

رعیت متذکر شد: اصحاب رسانه در معرفی این اقدامات به ویژه در سپاه پاسداران باید نقش آفرین باشند و خدمات ارزنده این نهاده مردمی را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.