1401-11-21 01:15
459
0
83498
فعال اجتماعی گلستان:

شکوه وحدت و همدلی را در 22 بهمن به‌نمایش می‌گذاریم

فعال اجتماعی گلستان گفت: در ۲۲ بهمن شکوه وحدت و همدلی را به‌نمایش خواهیم گذاشت.

اسماعیل تیموری در گفتگو با گلستان ما گفت:مردم شریف ، ولایتمدار و شهیدپرور شهر دارالمومنین گرگان ، بدون شک همگان می دانیم عزت ، سربلندی و افتخار یک ملت جز با همدلی ، همبستگی و یکصدایی اتفاق نخواهد افتاد

این فعال اجتماعی ابراز داشت: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شکوه این وحدت و همدلی اوج خود را به نمایش گذاشت و  همبستگی مردم ایران در سالهای مبارزه با رژیم پهلوی با پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بودیم.

  تیموری بیان کرد: حتی پس از ۴۴ سال از آن اتفاق مبارک هنوز هم  با وجود قدرت فراوان ایران در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ، سیاسی ،نظامی و غیره که در جهان تنین انداز است همچنان نیازمند اتحاد، همدلی و همبستگی بیشتری هستیم تا بتوانیم این قدرت و افتخار را مستحکم تر کنیم و این اتحاد و شکوه را بار دیگر در 22 بهمن به نمایش خواهیم گذاشت.

 وی ابراز داشت: لذا فارغ از هر نگاه سیاسی ، مذهبی ، قومیتی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی با پاهای استوار در کنار هم خواهیم ایستاد و شکوه عزت و افتخار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشید .

رئیس مجمع بسیج شهرستان کرگان  ابراز داشت: انشاالله وعده همه ما راهیپمایی ۲۲ بهمن میثاقی دوباره با آرمانهای امام خمینی (ره) معمار این عزت و افتخار و سربلندی ایران اسلامی  باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.