1402-06-07 12:52
1061
0
86271
عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد:

شورا و شهرداری گرگان پای کار اربعین حسینی

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شورای شهر و شهرداری گرگان از موکب جاماندگان اربعین حسینی حمایت می‌کند.

حجت مقسم در گفتگو با گلستان ما گفت: اربعین یک موضوع تمدنی گفتمانی است و چند سالی است که‌یست میلیون نفر یا کمى کمتر یا بیشتر براى بزرگداشت شهیدانى که چهارده قرن پیش براى مبارزه با ظلم و ستم و حفظ عزت و شرف برخاسته‌اند پیاده از راه‌هاى دور و نزدیک به سوى مرقد آن‌ها حرکت مى‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: راهپیمایی اربعین با تأکیدات علمای دین و مقام معظم رهبری مورد توجه ملت حسینی ایران قرار گرفته است حتی افراد ناتوان و معلول نیز در اربعین حسینی حضور می‌یابد و این بزرگ‌ترین نمایش فداکارى و قدرت در راه عزت و آزادگى و شرف است.
شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: برای افزایش شأن و منزلت چنین رخدادی همه باید حضور پررنگی داشته باشند و به این حرکت معنوی کمک کنند و در این راستا شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری نیز حامی این جریان معنوی است.
مقسم ابراز داشت: این خیل جمعیت ۲۰میلیونی که در منطقه جغرافیایی کربلا و نجف گردهم می‌آیند باعث شده تا چند سالی شهرداری گرگان نیز با برپایی موکب اربعین جاماندگان حسینی به این حرکت معنوی کمک کنند.
وی افزود: مسئولیت ما در شورای اسلامی شهر بودجه‌گذاری است و با اعتبارات برنامه اربعین در گرگان موافقت کردیم و برای این منظور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را اختصاص دادیم.
این مقام مسئول متذکر شد: حمایت از چنین برنامه‌هایی جزء وظایف ماست و هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهیم داد، از سال گذشته که با حضور شهرداری جدید رویکرد شورا و شهردار فرهنگی و اجتماعی شده حضور پررنگ‌تری را در این مراسم داشتیم به طوری که فعالان مذهبی شهر نیز از این روند قدردانی کردند.
مقسم خاطرنشان کرد: علاوه بر این اعتبارات شهرداری نسبت به پاک‌سازی و خدمات مثل آتشنشانی، سرویس ایاب و ذهاب و غیره کمک می‌کند.
انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.