1393-06-02 15:58
2194
0
1574
گفتگو با جوان گلستانی نفر دوم مسابقات وبلاگ نویسی کشوری ؛

"سنگر عشق" نتیجه تلنگر سخن رهبری به جوان گلستانی

نویسنده وبلاگ سنگر عشق گفت : سال گذشته بود که در جستجو هایی که در وبگاه ها داشتم به این جمله از مقام معظم رهبری برخورد کردم "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" تلنگری در من ایجاد شد به فکر ایجاد یک وبلاگ افتادم و نتیجه اش سنگر عشق بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، گفتگو با علیرضا پارسانیا وبلاگ نویس شهرستان بندر ترکمن و دارنده مقام دوم جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی کشور درمردادماه سال جاری در اصفهان را در اینجا بخوانید.

**لطفا خودتون رو برای مخاطبان ما معرفی کنید .

 علیرضا پارسانیا هستم دانش آموز سال دوم دبیرستان کمینه بندرترکمن ،

**چند سال است که درفضای مجازی وارد شدی ؟

پنج سال است که در عرصه فضای مجازی و وبلاگ نویسی فعالیت می کنم .

**پست هایی که در وبلاگت کار می کنی معمولا حول چه موضوعاتی است؟

وبلاگ سنگر عشق ، پایگاه مجازی است در باب موضوعات دفاع مقدس اما بیشتر مطالب در مورد خاطرات جبهه های جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق است در پیرامون آن مطالبی همچون وصایای شهدا ، معرفی کتاب ، گالری تصاویر نیز گنجانده شده است.

24

**با چه هدفی به این فضا وارد شدی وخواستی وبلاگی داشته باشی ؟

هدف از ایجاد این وبلاگ شرکت در مسابقات نبود بلکه بر خود واجب دیدم رشادت های مردان خدا را برای دوستانم بازگو کنم تا آنها نیز درس بگیرند از لحظه لحظه زندگی شهدا و رزمندگان که در راه پاسداری از اسلام و ایران از همه دلبستگی ها گذشته و به میادین جنگ رفتند .

**درآخرین پستی که قبل از مسابقات گذاشتی از۲۵ پست در وبلاگت گفتی می تونی بیشتر توضیح بدی؟

در آنجا اشاره کردم که  کپی کردن مطلب کاری ندارد و می توان در روز بشتر ازاینها مطلب گذاشت ، اما سعی کردم یک استاندارد برای ارسال مطلب پیش بینی کنم ؛خوب بخشی از مطالب کپی شده از پایگاه های دیگر بود اما تغیراتی در نگارش ایجاد شد تا عموم پسند باشد.علاوه بر آن نمی خواستم از موضوع اول و اصلی که خاطرات رزمندگان بود دور شوم.

**با توجه به اینکه موضوعات فرهنگی بسیاری وجود داشت که به آن بپردازی چطورشد شهدا را انتخاب کردی ؟

پارسال بود که در جستجو هایی که در وبگاه ها داشتم به این جمله از مقام معظم رهبری برخورد کردم "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" تلنگری در من ایجاد شد به فکر ایجاد یک وبلاگ افتادم و نتیجه اش سنگر عشق بود.

**حالا که مقام دوم کشوری را کسب کردی چطور به کارت ادامه خواهی داد ؟آیا به همین حد بسنده می کنی یا برای ارتقای وبلاگت تلاش خواهی کرد ؟

 مقام در کشور اگر چه خوشحال کننده است اما برایم زیاد مهم نیست ؛ مسلما به ارتقای وبلاگ ومحتوای آن فکرمی کنم ، اما چیزی که آرزویش را دارم این است که این وبلاگ مخاطبین بیشتری را جذب کند تا افراد بیشتری با رشادت ها و بزرگواری های رزمندگان دوران جنگ آشنا شوند.

**حرف پایانی ...

خدا را شاکرم که این توفیق دست یافت تا این وبلاگ پس از گذراندن مراحل شهرستانی و استانی بین کارهای منتخب کشوری جای بگیرد و مقام دوم را ازآن خود کند.

**ما نیز برای شما آرزوی موفقیت داریم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.