1402-01-01 06:50
541
0
84157
یک فعال رسانه‌ای گلستان:

تعیین «شعار سال» تاکیدی برای تحقق مطالبات مردم از دولت است

یک فعال رسانه‌ای در استان گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تعیین نام برای این سال‌ها، در واقع بر مطالبات مردم از دولت‌ها تأکید داشته‌اند.

محمد دیلم‌کتولی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: سنت نامگذاری نوروزی سال‌ها در جمهوری اسلامی ایران به‌طور رسمی و مشخص (نام مشخص در مقابل نام عمومی) از سال ۱۳۷۸ توسط مقام معظم رهبری شروع شد.

وی افزود: فلسفهٔ این کار جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین‌طور در نقطهٔ مقابل آن، به یک مشکل ویژه است. به نظر می‌رسد نامگذاری‌ها از سال ۱۳۸۲ به بعد، ارتباط و تاکید مستقیمی بر عملکرد وظیفه‌مندی و ارتقاء همسویی‌ در دولت پیدا کرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تعیین نام برای این سال‌ها، در واقع بر مطالبات مردم از دولت‌ها تأکید داشته‌اند.

این فعال رسانه‌ای توضیح داد: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در هر سال، با توجه به ترکیبی از تاکیدات و ماموریت‌های مورد نیاز کشور، شرایط زمینه‌ای، انتظارات، افق‌های آتی و مواردی همانند صورت می پذیرد.

دیلم‌کتولی گفت: در سال 1402 دو ماه رمضان داریم، رابطه با دنیا با نوعی عطف‌یابی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اتحاد و ارتقاء توانمندی‌های ارتباطی با مشرق زمین همراه بوده است، بحث ظهور و تمدن‌سازی و مهدویت و در کل موج چهارم شناخت بشری در کانون توجه قرار دارد.

وی بیان کرد: تاکیدات اقتصادی برای احیای توسعه‌ای کشور و ایجاد جهش مورد توجه قرار دارد بر این قاعده، سناریوسازی برای شعار سال 1402، طبیعتا باید حول این محورها صورت پذیرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.