1401-12-07 08:02
621
0
83775
مدیرکل تعزیرات گلستان:

تشکیل ۱۵ هزار پرونده در تعزیرات گلستان

مدیرکل تعزیرات گلستان گفت: ۱۵ هزار پرونده در تعزیرات استان داریم و از نظر وارده پرونده های بهداشتی استان چهارم کشور هستیم

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: سازمان تعزیرات چون در شهرستان‌ها اداره نداشته نظارت نیز در این شهرستان‌ها کم رنگ بود و ما تلاش کردیم که اداره تعزیرات را در شهرستان‌های استان گسترش دهیم.

مدیرکل تعزیرات گلستان ادامه داد: در پنج شهرستان اداره تعزیرات دایر بود و در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات اشتان مصوبه گرفتیم که ساختمان‌های مازاد ادارات به تعزیرات معرفی شده و گمیشان آق قلا، بندرگز، رامیان و آزادشهر و کلاله پیشنهاد مکان‌هایی را برای راه‌اندازی اداره تعزیرات داشتند.

حسام خاطرنشان کرد: آق‌قلا و کلاله را با توجه با محدودیت‌های مالی برای راه‌اندازی اداره تعزیرات در حال حاضر انتخاب کردیم و این اماکن تجهیز شده و از بهمن آغاز به‌ کار کردند.

وی افزود: در تلاش هستیم اداره تعزیرات شهرستان آزادشهر را راه‌اندازی کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ۱۵ هزار پرونده در تعزیرات استان داریم و از نظر وارده پرونده های بهداشتی استان چهارم کشور هستیم و رتبه پانزدهم در میزان پرونده‌های کالا و خدمات کشور را داریم.

حسام تاکید کرد: گلستان استان قاچاق خیز نیست، قانون خوبی در حوزه قاچاق چوب آمده در گذشته حمل چوب قاچاق بود ولی در حال حاضر دپو و حمل چوب قاچاق محسوب می‌شود.

وی به قیمت گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: قیمت ۴۱۰ برای گوشت قرمز عنوان می‌شود ولی در کمیسیون تنظیم بازار بنا شد کمیته کارشناسی داشته باشیم و چیزی که عنوان شده بیش از ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان پایین تر از این قیمت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.