1402-06-11 15:21
844
0
86310
مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان:

بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال گلستان برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان گفت: از هشت الی 10 مهر پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال گلستان برگزار می‌شود.

رضا روشنی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: اهمیت موضوع فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و در راستای حمایت از فعالان مجازی و تولیدات محتوا در این بخش پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان برگزار می‌شود.

مسئو فضای مجازی بسیج استان گلستان ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی است و تلاش می‌کنیم با این رویداد زمینه اشتغال جوانان و ورود به بازار کار در حوزه تولید محتوای فضای مجازی تسهیل شود.

روشنی بیان کرد: این رویداد در سال گذشته با مشارکت 26 تیم از فعالان عرصه دیجیتال در سه بخش نرم‌افزار موبایلی، بازی موبایلی و پویانمایی در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

وی ابراز داشت:  در رویداد تولیدمحتوای سال گذشته شاهد رشد خوبی در حضور تیم‌های موجود بودیم،  این تیم‌ها در 48 ساعت با یکدیگر رقابت خواهند کرد و برگزیده‌های این رویداد به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول متذکر شد: تلاش ما این است که در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین این رویداد به مسائل و مشکلات استان و موضوعات روز کشور توجه شود.

روشنی یادآور شد: برنامه ریزی ما این است این رویداد هشت الی 10 مهرماه در استان گلستان برگزار شود و تمهیدات لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان نیز از امروز فراهم شده و علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت این رویداد به آدرس اینترنتی event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره  01732252359 تماس حاصل کنند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این مراسم با حضور فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از برگزیدگان چهره سال فضای مجازی گلستان نیز معرفی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.