1393-06-17 14:54
1221
2
2535
محبوبه امیدی فر:

با رفتن به اردوی جهادی به سخن رهبرمان لبیک می گوییم

سرپرست گروه جهادی دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی حکیم جرجانی شهرستان گرگان گفت: با رفتن به اردوی جهادی به سخن رهبرمان لبیک می گوییم، به این امید که از یاران امام عصر باشیم.

به گزارش گلستان ما ؛ محبوبه امیدی فر سرپرست گروه جهادی عاشقان ولایت در گفتگو با خبرنگار«رصد۵۷» از اعزام دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی حکیم جرجانی خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان بسیجی خواهر عصر امروز به مدت ۱۰ روز به روستای محروم نصرت آباد از توابع شهرستان آق قلا اعزام شدند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه هدف شما از سرگروهی دانشجویان برای اعزام به روستاهای محروم چیست؟ بیان کرد: وقتی سید شهیدان اهل قلم شأن مرا در ایمان هجرت و جهاد میداند و آن وقت که رهبرم به خدمت رسانی به محرومین تشویقم می کند و حال این بستر برایمان فراهم شده چرا بنشینیم! نکند زمان بگذرد و فرصت ها را از دست بدهیم ، بر میخیزیم و به سخن رهبرم لبیک میگویم به امید اینکه از یاران امام عصر شویم.

امیدی فر با اشاره به برنامه هایی که در این اردو انجام خواهد شد، عنوان کرد: این گروه سعی دارد برنامه های فرهنگی( آموزش بافتنی، خیاطی، ریاضی، زبان، نقاشی، قرآن و احکام)، کارگاه آموزشی اعتیاد، ماهواره، روانشناسی عمومی، طب سنتی را در روستای نصرت آباد برگزار کنند.

وی یادآورشد: به همت دانشجویان گروه عاشقان ولایت مراسم یادواره شهدا در این روستا برگزار خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رفیع

سلام لطفا خط یکی مونده به آخر خبر(با رفتن به اردوی جهادی به سخن رهبرمان لبیک می گوییم) جای تب سنتی بنویسید طب سنتی. تشکر

0
0
پاسخ
1393-06-17 10:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.