1395-01-10 18:57
2036
0
29623

ورزشکار برتر سال ۹۴ در کردکوی را انتخاب کنید

انتخاب ورزشکار برتر سال ۹۴ کردکوی از سوی هفته نامه عصر بیداری با نظارت اداره ورزش و جوانان و همکاری پایگاه های خبری کردکوی نیوز و رادکانا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ مصادف با روز ملی جوان با حضور مسئولین و شخصیت های برجسته استانی و کشوری در این شهرستان برگزار می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، انتخاب ورزشکار برتر سال 94 کردکوی از سوی هفته نامه عصر بیداری با نظارت اداره ورزش و جوانان و همکاری پایگاه های خبری کردکوی نیوز و رادکانا در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1395 مصادف با روز ملی جوان با حضور مسئولین و شخصیت های برجسته استانی و کشوری در این شهرستان برگزار می گردد.

فرآیند انتخاب به دو صورت رای گیری از طریق ارسال پیامک به شماره 09118684300 و نظر سنجی در پایگاه های خبری کردکوی نیوز و رادکانا از اول فروردین لغایت 20 اردیبهشت 1395 انجام خواهد گرفت.

همچنین 3 نفر (رییس هیات- یک مربی- یک بازیکن) از هر هیات با انتخاب ریاست اداره ورزش و جوانان علاوه بر شرکت در نظرسنجی به صورت مکتوب، بر نحوه انتخاب ورزشکار برتر سال 1394 نظارت خواهند نمود.

بنابراین شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نظرسنجی تعبیه شده در سمت چپ سایت رادکانا، ورزشکار برتر سال 94 کردکوی را از دیدگاه خودتان انتخاب کنید.

لطفا با شرکت در نظرسنجی ما را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این برنامه همراهی نمایید.

CaptureCapturge

CaptgureCabpture

CapthureCaptcure

Capture.JhPGCafgghpture

CapcbtureCfgapture

Capture.hJPGhhyyuj

CapyktureCaptvure

hjjyCapturbghe

Capture.JPhjGCaptgjure

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.