1395-03-09 12:58
1553
0
32786
به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

مرحله پایانی فوتسال گاز گلستان با حضور بازیکن پرسپولیس + تصاویر

مرحله پایانی و نیمه پایانی مسابقات فوتسال گاز گلستان گرامیداشت سالروز پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر با حضور احمد نوراللهی بازیکن محبوب تیم پرسپولیس برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما، مسئول هماهنگی امور ورزشی گاز گلستان شرکت ضمن تقدیر از حضور صمیمانه نوراللهی بازیکن محبوب تیم پرسپولیس درخصوص جزئیات برگزاری این مسابقات گفت: به میمنت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با هماهنگی امور ورزش و پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان ،مسابقه فوتسال ویژه کارکنان بین 8 تیم از ستاد و ادارات گازرسانی برگزار شد.

حسن طهماسبی با اعلام رضایت از سطح برگزاری مسابقات افزود: بازیهای گرامیداشت سوم خرداد این شرکت برابر برنامه ریزی انجام شده بصورت مطلوبی انجام شد که پس از ارائه بازیهای درخور تحسین 4 تیم برتر به مرحله پایانی صعود کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی دو تیم اداره گاز گنبد و حراست با هم بازی کردند که تیم حراست موفق شد با غلبه بر حریف خود مقام سوم را از آن خود نماید.

مسئول هماهنگی امور ورزشی گاز گلستان در ادامه اظهار داشت: در مرحله فینال نیز دو تیم ستاد (الف) و اداره گاز گرگان (الف) با هم رقابت کردند که در نهایت تیم گرگان (الف) در ضربات پنالتی با برتری بر حریف خود توانست حائز مقام اول شده و تیم ستاد (الف) دوم شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از بازیها جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان با حضور در جمع صمیمی ورزشکاران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم بازیها و تقدیر از متولیان برگزاری این مسابقات،هدف از انجام این بازیها را سلامت کارکنان و ایجاد انگیزه و نشاط در آنها خواند و بر گسترش امورات ورزشی در مراحل بعدی و تشویق همکاران به امر ورزش تاکید کرد.

شایان ذکراست درپایان مراسم به منظور تقدیر از تلاش ورزشکاران،از تیمهای برتر با اهداء جوایز ارزنده تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.