1402-12-17 08:27
532
0
89075
پس از شکست در برابر گیتی پسند اصفهان؛

مربی والیبال شهرداری گنبدکاووس از چرایی شکست تیم خود گفت

مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه جوانان این تیم در دو دست نخست خوب بازی کردند، گفت: با یک اشتباه و به دلیل بی‌تجربگی و سختی سفر بازی را واگذار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، احد ارمشی پس از شکست تیم شهرداری گنبدکاووس برابر گیتی پسند اصفهان که شب گذشته انجام شد، اظهار کرد: با توجه بر اینکه رفتن تیم ما به مرحله پلی‌اوت قطعی شده و تعدادی از بازیکنان مصدومیت‌های خفیفی داشتند، با تیم جوانان مقابل گیتی‌پسند حاضر شدیم.

 وی با بیان اینکه همه تماشاگران امشب بازی خوبی مشاهده کردند، افزود: با اشتباهاتی که در دست آخر داشتیم باعث شد نتیجه بازی را واگذار کرده و در عین شایستگی بازنده بازی باشیم.

 مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تأکید بر اینکه این پیروزی را به مجموعه گیتی‌پسند اصفهان تبریک می‌گویم، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان شهرداری گنبدکاووس امروز در مجموع خوب کار کردند و با توجه به بی‌تجربگی، مسافت طولانی و سختی سفر، در دو دست نخست خوب کار نکردیم، اما در ست آخر خوب کار کردیم و روی یک اشتباه نتیجه را واگذار کردیم.

گفتنی است؛ تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریف قعرنشین خود یعنی تیم شهرداری گنبدکاووس شد تا به ناکامی‌های حریف گنبدی خود در این رقابت‌ها تداوم بخشد.

 میزبان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ نماینده گنبدکاووس را شکست داد تا با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز منتظر نتایج سایر بازی‌ها بماند تا رتبه نهایی این تیم مشخص شود.

 اما از سوی دیگر شهرداری گنبد که حضورش در پلی‌اوت قطعی شده است، در این مسابقه هجدهمین ناکامی فصل را تجربه کرد تا با هفت برد و ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی بماند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.