1395-03-11 05:59
1974
0
32862
رئیس دانشگاه علمی‎کابردی استان گلستان خبر داد

قهرمانی مرکز آموزش علمی‎کاربردی خانه کارگر در مسابقات پرس سینه شهدای گلستان

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان گفت: کاپ قهرمانی در نخستین مسابقات پرس سینه شهدای استان گلستان جام شهدای دانشجو به مرکز آموزش علمی‎کابردی خانه کارگر گرگان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، محمد برزعلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ظهر دیروز نخستین مسابقات پرس سینه شهدای استان گلستان جام شهدای دانشجو آغاز شد، گفت: این مسابقات تا ساعت 23 شب گذشته ادامه داشت و در نهایت تیم‎ها مرکز آموزش علمی‎کاربردی خانه کارگر گرگان مقام نخست، دانشگاه آزاد واحد علی آبادکتول مقام دوم و مرکز آموزش علمی‎کابردی گنبدکاووس 2 مقام سوم را به دست آوردند.

وی بابیان اینکه نخستین دوره مسابقات پرس سینه شهدای استان گلستان با حضور دانشجویان دانشگاه‎های و مراکز آموزشی دولتی، آزاد اسلامی، غیر انتفاعی، پیام نور و علمی‎کاربردی در استان برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در دانشگاه‎ها که در یکی از باشگاه‎های ورزشی فعالیت داشتند می‎توانستند با حمایت مالی یکی از دانشگاه‎ها در مسابقات شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان با بیان اینکه این مسابقات در 6 وزن انجام شد، یادآور شد: به نفرات برتر تا سوم هر وزن یک سکه طلای پارسیان به همراه مدال اعطا شد و همچنین به صورت تیمی به نفر نخست مسابقات که مرکز آموزش دانشگاه علمی‎کابردی خانه کارگر بود کاپ قهرمانی اهدا شد.

برزعلی با بیان اینکه این مسابقات در ذیل برنامه‎های 4 هزار شهید استان گلستان تهیه دیده شده بود، گفت: برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم استان گلستان از خانواده شهید افشین ذورقی که یکی از دانشجویان دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان بود با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

ورزش در نشاط و تندرستی دانشجویان استان گلستان بسیار حائز اهمیت است

وی به اهمیت داوری در این مسابقات اشاره کرد و گفت: برای دقت بالاتر در اجرا و نحوه داوری در این مسابقات از ویدئو چک استفاده شد.

رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان با بیان اینکه ورزش در نشاط و تندرستی دانشجویان استان گلستان بسیار حائز اهمیت است، افزود: توجه به ورزش و فرهنگ ورزش‎های عمومی می‎تواند در دانشگاه‎ها باعث پویایی بیشتر بین دانشجویان شود.

برزعلی بیان داشت: این دوره از مسابقات با همکاری دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان، بسیج دانشجویی، اساتید و ادارات و دبیرخانه کنگره 4 هزار شهید استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.