1395-01-09 07:50
1447
0
29539
با حضور در کمپ نوروزی برج قابوس گنبد؛

فرهاد قائمی به کمپین «نه به تصادفات جاه ای» پیوست + عکس

فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال و جوان گلستانی با حضور در کمپ نوروزی برج قابوس شهرستان گنبدکاووس ضمن ارائه خدمات به مسافران به کمپین ملی نه به تصادفات جاه ای پیوست.

به گزارش گلستان ما، فرهاد قائمی، در حاشیه حضور در کمپ نوروزی گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: نوروز امسال در پی حضور در شهرستان گنبد کاووس و دید و بازدید از اقوام، به عنوان عضو جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر وظیفه خود دانستم که در کمپ برج قابوس حاضرشوم.

وی افزود: در نوروز ۹۵ با رویکرد متفاوت همراه با ایجاد کمپینی با هدف جلوگیری از حوادث و سوانح رانندگی با عنوان «نه به تصادفات جاده‌ای» مواجه شدم که بسیار قابل تحسین است؛ همچنین فرهنگ سازی در راستای کاهش سوانح وظیفه خطیری است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ضمن خداقوت به تمامی هلال احمری‌ها خاطر نشان کرد: حضور اعضا، جوانان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمپ‌ها و پایگاه‌های نوروزی با هدف ارائه خدمات داوطلبانه به هموطنان، مصداق عینی و حقیقی نوع دوستی است. هدفی که موجبات تعالی و خوش نامی جمعیت هلال احمر در میان اقشار مختلف مردم است.

فرهاد قائمی در پایان ضمن دعوت از تمامی ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان جهت پیوستن به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای گفت: نوروزی خاطره انگیز و ماندگار آرزوی همگان است و در این میان رعایت قوانین و مقررات و نکات ضروری در زمان رانندگی باید توسط همگان مورد توجه قرار گیرد./مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.