1402-11-02 21:34
532
0
88481
زور مهرام به گرگانی‌ها نرسید؛

طمع شکست پری پتی و یارانش در لانه عقاب‌ها

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برتری شهرداری گرگان برابر مهرام آغاز شد تا کماکان شهرداری گرگان در صدر جدکل یکتازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسكتبال امروز دوشنبه ۲ بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و در مهمتربم دیدار شهرداری گرگان به مصاف مهرام تهران رفت.

تقریبا سالن کوچک ورزشگاه امام خمینی (ره) گرگان جایی برای سوزن انداختن نداشت و تماشاگران گرگانی در تشویق‌های خود به این نکته نیز توجه داشتند و از مسئولان خواستار تحقق وعده‌ها در خصوص احداث سالن ۶ هزار نفری گرگان شدند.

بازگشت دوباره پری‌پتی به لانه عقاب‌ها نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که به جذابیت این دیدار افزود، پری‌پتی که با شهرداری گرگان طمع قهرمانی در لیگ برتر را چشیده بود این‌بار در لباس مهرام در برابر شهرداری ایستاده بود ولی به یاد روزهای خوب مورد تشویق هواداران گرگانی قرار گرفت.

در نخستین دیدار این هفته، شهرداری گرگان در مصاف با مهرام تهران با برتری ۱۰۰ بر ۷۸ به پیروزی رسید. 

از حواشی این دیدار اخراج سرمربی تیم شهردازی گرگان بود، هر سرمربی در دریافت خطاهای فنی محدودیت دارد و در بازی امروز سرمربی گرگان هم با این محدودیت مواجه شد و به این دلیل از زمین مسابقه اخراج شد.

ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ توپ‌ربایی و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن شد و با این پیروزی گرگانى‌هاى صدرنشين ماندند.

همچنین در امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان در هفته شانزدهم به رقابت پرداختند و در نهایت ذوب آهن با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ به پیروزی رسید.

 لیموندیس شیراز مقابل پالایش نفت آبادان نیز نتوانست پیروز شود و با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ مغلوب شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.