1395-01-22 11:25
1273
0
30190

زور «ایمان» گلستان به میزبان نچربید / پنجمی سنچولی در لیگ جهانی امارات

ایمان سنچولی به مقام پنجمی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته موسوم به «کاراته وان» در کشور امارات دست‌یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مرحله پنجم از سری رقابت‌های لیگ جهانی کاراته موسوم به «کاراته وان» روز گذشته با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۵۹ کشور در امارات آغاز شد.

ایمان سنچولی قهرمان ارزنده جهان از شهرستان گالیکش نیز تحت عنوان تیم کاراته استان گلستان به همراه 11 هم‌تیمی خود در این رقابت‌ها حضور داشت.

سنچولی در وزن مثبت 84 کیلوگرم در بازی نخست خود در این رقابت‌ها با شکست برابر حریفی از امارات، در جدول شانس مجدد مقابل حریفانی از نیجریه، آفریقای جنوبی و آذربایجان پیروز شد اما در بازی آخر مقابل حریفی از آلمان شکست خورد و در مکان پنجم قرار گرفت.

این مسابقات امروز یکشنبه در سایر اوزان پیگیری می‌شود.

گفتنی است اداره کل میراث فرهنگی گلستان حامی مالی ایمان سنچولی برای حضور در این رقابت ها بوده است.

شایان‌ذکر است بر اساس آنچه سایت فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرده، رقابت‌های قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه 1395 در اتریش برگزار خواهد شد و ایمان سنچولی یکی از شانس‌های کسب مدال در این مسابقات خواهد بود.

ایمان سنچولی کاراته کای گالیکشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ویترین افتخارات خود: 2 طلای مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی امید، طلای کاپ آزاد جهانی یونان در سال 2011 در رده سنی جوانان، طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در سال 2011 در رده سنی جوانان (تیم ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد)، طلای لیگ جهانی اندونزی در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان، طلای لیگ جهانی ژاپن در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان و طلای مسابقات جهانی آلمان در سال 2014 میلادی در رده سنی بزرگ‌سالان ( تیم ایران برای اولین بار در طول تاریخ به مقام قهرمانی کومیته تیمی دست‌یافت). دو مدال طلا و نقره از مسابقات آرالس فرانسه و دو مدال نقره کومیته تیمی و انفرادی از مسابقات بین‌المللی ارومیه بخشی از موفقیت‌های این ورزشکار ارزنده بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.