1395-03-15 18:02
2230
0
33074
در بازدید رییس هیئت بوکس گلستان از باشگاه‌های گالیکش عنوان شد؛

دو بوکسور نونهال گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند / گالیکش متقاضی برگزاری مسابقات بوکس گلستان شد

رییس هیئت بوکس گلستان از حضور دو بوکسور این استان در اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد و همچنین گفت: میزبانی مسابقات جوانان کشور در شهریور 95 به گلستان محول شده است.

به گزارش گلستان ما، علی بیانی در حاشیه بازدید از باشگاه بوکس شهر گالیکش و روستای ینقاق شهرستان گالیکش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: احسان آدامی و عبدالحکیم بیگدر به‌عنوان نمایندگان گلستان در اردوی تیم ملی نونهالان که از تاریخ 17 خردادماه در تهران آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گفته وی، این اردو در محل مجموعه ورزش شهید شیرودی تهران و با حضور 18 مشت‌زن نونهال از 15 استان برگزار می‌شود.

آرش آذری از اردبیل، مصطفی ریگی و بلال گورچانی از سیستان و بلوچستان، شهریار جنتی از کردستان، ابوالفضل حاجی‌زاده و ابوالفضل امینی از البرز، مبین اعلایی از خوزستان، اشکان خان محمدی از ایلام ، یاسین بناب از قم، محمد صحرایی از لرستان، سینا علیزاده از آذربایجان شرقی، سید محمد محمودی از آذربایجان غربی، دانیال میرزایی از گیلان، امیرمحمد موسی خانی از بوشهر، علی فاطمیان از مازندران، محمد جعفری از تهران و حسان آدامی و عبدالحکیم بیگدر از گلستان افراد دعوت‌شده به این اردو هستند.

بیانی همچنین از بازدید جمعی از مسئولان کمیته‌های استانی از وضعیت بوکس گالیکش خبر داد و افزود: این بازدید باهدف بررسی مشکلات هیئت بوکس شهرستان انجام شد.

وی در این بازدید به ورزشکاران گالیکشی قول داد که مشکل رینگ بوکس شهرستان به‌صورت جدی پیگیری و رفع شود.

همچنین به دو باشگاه بوکس گالیکش و دهستان ینقاق دو عدد کیسه‌بوکس اهدا شد.

وی در خصوص مسابقات جوانان نیز گفت: از سوی فدراسیون بوکس میزبانی این رقابت‌ها به هیئت گلستان واگذارشده است.

بیانی در ادامه اعزام تیمی از قهرمانان گلستان به قزاقستان و بهره‌مندی از مربیان سطح بالای این کشور جهت ارتقای سطح دانش فنی مربیان و بوکسورهای استان و نیز واگذاری میزبانی برگزاری اردوهای تیم ملی به شهرستان‌های متقاضی گلستان را از موضوع‌های مطرح‌شده در دیدار رییس هیئت استان با رییس فدراسیون بیان کرد.

رئیس هیئت بوکس شهرستان گالیکش نیز گفت: شهرستان گالیکش استعدادهای فراوانی در رشته ورزشی بوکس دارد که توجه مسئولین استان و شهرستان موجب شکوفایی آن خواهد شد.

هادی شاقوزائی افزود: هیئت بوکس شهرستان بدون هیچ‌گونه درآمدی در حال فعالیت است و تمام فعالیت‌های صورت گرفته از طریق درآمدهای شخصی اعضای هیئت بوکس پرداخت‌شده است.

وی تصریح کرد: هیئت بوکس شهرستان گالیکش آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات بزرگ‌سالان استان به رئیس هیئت بوکس استان اعلام کرده، تا فرصتی باشد جهت حضور قهرمانان بوکس استان در شهرستان گالیکش و نیز شناخت کامل‌تر بوکس به شهروندان گالیکش.

بوکس گلستان دارای 700 ورزشکار فعال است که زیر نظر 50 مربی و داور فعالیت حرفه‌ای می‌کنند.

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

nilkooh1288 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.