1395-03-02 15:05
1529
0
32365

تیم‎ملی پرورش‎اندام به همراه دلاور گلستانی خود قهرمان آسیا شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام مردان ایران در پنجاهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در کشور چین برگزار شد، با کسب 7 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از ورزش سه، این مسابقات از روز پنجشنبه با شرکت 19 کشور در شهر پکن آغاز شد و تیم ملی ایران در بخش پرورش اندام به مقام قهرمانی دست یافت، در بادی کلاسیک دوم شد و در بخش فیزیک نیز به دلیل حضور تنها یک نماینده امتیازی کسب نکرد.

به این ترتیب تیم ایران بر اساس امتیازات اعلام شده در مجموع سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک صاحب 12 مدال شد که کسب این تعداد مدال، تیم ایران را در سکوی دوم آسیا قرار داد.

اسامی تیم ملی کشورمان که در این مسابقات موفق به کسب مدال شدند، به شرح زیر است:

مدال طلا: آرمان رضوانی و محمد قاسمی در بادی کلاسیک، مهدی محمودی، مهدی قنواتی، سعید معمر، میثم کشوری، روح الله میرحسینی، مهدی مصطفی لو و حمید لکزایی در پرورش اندام
مدال نقره: وحید بادپی در بادی کلاسیک و رمضانعلی قنبرپور در پرورش اندام
مدال برنز: آیت نجدباقری در پرورش اندام

تيم ملي پرورش اندام ايران به مديريت و سرمربيگري دكتر رضا سلطاني  با ٧ مدال طلا و ٢مدال نقره و برنز در مجموع براي پنجمين سال متوالي با اقتدار به قهرماني آسيا رسيد.

همچنین حسین عبدی در دسته قدی منفی 172سانتیمتر فیزیک به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت چین و محمد انتظاری دسته قدی 180بادی کلاسیک و محمد امانی ورزشکار وزن 80 کیلوگرم پرورش اندام به دلیل مصدومیت و بیماری از همراهی تیم ملی ایران در دوره از مسابقات آسیایی بازماندند.

جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، ژاپن، عراق، پاکستان، مغولستان، بحرین، امارات، یمن، قزاقستان، سوریه، بنگلادش، نپال، هند، فیلیپین، عمان، تایوان و قرقیزستان تیم های حاضر در پنجاهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک بودند.

به گزارش " مینوخبر " ، «مهدی مصطفی لو» دلاور مینودشتی تیم ملی در این رقابت ها در دسته 80 کیلوگرم شرکت کرد و توانست گردن آویز طلا را از ان خود کند.

«مهدی مصطفی لو» شهریور سال گذشته در شاهرود مدال برنز قهرمانی کشور را از آن خود کرده بود و در اسفند ماه نیز در رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام مقام نخست را کسب کرد تا بتواند در این مسابقات برای تیم ملی کشورمان افتخار آفرینی نماید.

1811

** پایگاه خبری تحلیلی " مینوخبر " ، این موفقیت ارزشمند را به تمام همشهریان به ویژه جامعه ورزشی شهرستان مینودشت تبریک عرض می نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.