1395-03-12 19:12
1931
0
32881

اعزام دو دونده جوان کردکوی به رقابت های جوانان آسیایی ویتنام

سید هادی مداحی و امینه کشیری در لیست نهایی تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات ویتنام جای گرفتند و به این مسابقات اعزام می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، تیم ملی با 12 ورزشکار عازم این رقابت ها می شود که قرار داشتن نام دو ورزشکار کردکویی به نمایندگی از استان گلستان یک موفقیت بزرگ برای این رشته پایه در استان است.

امینه کشیری در ماده پرتاب چکش و هادی مداحی در ماده پرش سه گام ، کردکویی های اعزامی به این رقابت ها هستند که با توجه به شرایط مطلوب، از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال هستند.

کشیری سال گذشته در رقابت های نوجوانان آسیا موفق به کسب عنوان سوم شد و با وجود آن که اولین دوره حضور در رده سنی جوانان را تجربه می کند، مدعی جدی بالا رفتن از سکوی توزیع مدال این رقابت ها است.

مداحی دیگر ورزشکار کردکویی اعزامی به این رقابت ها هم اگر بتواند رکودهای زمان تمرین خود را تکرار کند می تواند با دست پر و کسب مدال از این مسابقات معتبر به کشور بازگردد.

کردکوی و گلستان در سال های اخیر موفقیت های زیادی در رشته دوومیدانی به خصوص در رده سنی جوانان کسب کرده است.

در رده های سنی پایه ورزشکاران پرتوان و با انگیزه ای در گلستان داریم که همه ساله در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب مدال می شوند، اما مادامی که این ورزشکاران به رده سنی بزرگسالان می روند به دلیل دریافتی اندک، یا از ادامه حضور حرفه ای در ورزش کناره گیری می کنند و یا به تیم های استان های دیگر ملحق می شوند.

گفتنی است، سید صادق حسینی از کردکوی بعنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در این اردو شرکت دارند.

رقابت های قهرمانی دوومیدانی جوانان آسیا از 13 تا 17 خرداد ماه سال جاری در کشور ویتنام برگزار می شود.

اسامی نفرات در تصویر:– سمت راست: امینه کشیری- وسط: سیدصادق حسینی مربی- سمت چپ: سیدهادی مداحی

IMG_20160531_092853---Copy

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.