1395-03-11 09:41
1395
0
32873
نخستین مسابقات پرس سینه گلستان جام شهدای دانشجو برگزار شد؛

از حضور خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم تا اظهارنظر جالب مدیرکل ارشاد در مورد دوپینگ ! + تصاویر

نخستین مسابقات پرس سینه گلستان جام شهدای دانشجو شامگاه دوشنبه در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، عصر روز گذشته اولین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه گلستان جام شهدای دانشجو با حضور فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، برزعلی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گلستان، عرفانی مسئول بسیج دانشجویی گلستان،خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم افشین زورقی بحری، جمعی از مسئولین شهرستان گرگان و با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.

دوپینگ هیچ سنخیتی با ارزشی به نام ورزش ندارد

 الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم با ابراز تاسف از اینکه آسیب های پیش روی ورزش قهرمانی ما بیداد می کند، گفت: عمل زشتی به نام دوپینگ هیچ سنخیتی با ارزشی به نام ورزش ندارد.

وی تصریح کرد: قهرمان شدن و پیروز شدن به هر نحو و قدرتی هیچ نزدیکی با هیچ یک از مذاهب اسلامی و به ویژه دین مبین اسلام ندارد و به دور از جوانمردی است.

فضیلت با بیان اینکه قدرت جان می تواند قوت روح و جسم را بدنبال داشته باشد، افزود: تا آنجایی قوت جسم به عنوان یک ارزش مطرح است که وسیله ای برای قوت روح و ذات باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: آنچه که در عصر ما و نسل ما بیداد می کند سوار شدن فناوری بر زندگی بشر است در حالی که باید کاملا برعکس باشد و بشر سوار و مسلط بر فناوری باشد.

فضیلت در پایان سخنانش عنوان کرد: امیدوارم به روزی برسیم که شاهد پیروزی به هر قیمتی و قهرمانی به هر قیمتی نباشیم.

پیروی محض از ولایت فقیه نکته مشترک وصیت نامه تمام شهدا است

محمد برزعلی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان گلستان در این مراسم با یادآوری دوران دفاع مقدس و حال و روز دانشجویان در آن دوران، گفت: در دوران دفاع مقدس دانشجویان با ایجاد هسته های مذهبی در دانشگاه ها بر پایه نماز جماعت نقش بسزایی در آن دوران داشتند.

وی تصریح کرد: اگر کمی با تعمق و بینش وصیت نامه شهدا را بررسی کنیم، می بینیم که پیروی محض از ولایت فقیه نکته مشترک تمام وصیت نامه های شهدا است.

برزعلی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند تحصیل، تذهیب و ورزش، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه علمی و کاربردی گلستان در بخش ورزش و در حوزه بانوان در کشور کورد شکنی کرده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان افزود: در سال ۹۵ یکی از مباحث اصلی ما در بحث فرهنگی و در دانشگاه جامع جامع علمی کاربردی گلستان ورزش است.

برزعلی در پایان عنوان داشت: ان شالله با یاری خداوند و همکاری سایر دستگاه ها ی اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در سال جاری میزبان مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور در بخش بانوان خواهد شد.

گفتنی است: اولین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه گلستان جام شهدای دانشجو با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی استان گلستان، بسیج دانشجویی، اساتید و ادارات و دبیرخانه کنگره 4000 شهید گلستان برگزار شد.

IMG 1466

IMG 1467

IMG 1465

IMG 1475

IMG 1482

IMG 1477

IMG 1468

IMG 1488

IMG 1478

IMG 1487

IMG 1491

IMG 1509

IMG 1511

11909

IMG 1499

000890

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.