1395-01-10 04:43
2302
0
29590
به منظور شرکت در مرحله دوم مسابقات کشوری؛

اردوی سه روزه تیم امید گلستان در رامیان برگزار شد + تصاویر

اردوی سه روزه تیم امید گلستان از شنبه به صورت شبانه روزی با بهره گیری از تهجیزات رفاهی و تغذیه مناسب در شهرستان رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، وحید تجری مدیرعامل باشگاه امید گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اردوی سه روزه تیم امید گلستان به منظور شرکت در مرحله دوم مسابقات کشوری از شنبه به صورت شبانه روزی با بهره گیری از تهجیزات رفاهی و تغذیه مناسب در شهرستان رامیان برگزار شد.

وی افزود: بازیکنان حاضر در این اردو که شامل علی حسن پور، محمد رضا داغلیه، نوذر صحنه، رامین رضویی پور، حسن رسول ابادی، محمد پورقاز، رامین عرب، مهدی نیک فر، ارمین حیدری، رضا تیما، امیر صمدی، حمید ماه پیکر، علی خانببینی، طاها مولایی، اسد نادرخانی، عباس بیکی، سید حسین ضیایی، مهدی حسن قاسمی، کریم کر و میلاد خلیل نژاد بودند در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند.

تجری با اشاره به برگزاری دو بازی دوستانه مقابل تیم آزادشهر و تیم رامیان، گفت: روز یکشنبه ساعت 15 تیم امید گلستان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم آزادشهر رفت که در نهایت با دو گل استثنایی سید حسین ضیایی و کاپیتان رضا تیما به برتری رسید و همچنین بعد از ظهر دوشنبه در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم رامیان رفتیم که با دو گل سید حسین ضیایی و تک گل های عباس بیکی و اسد نادرخانی به برتری رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه امید گلستان در پایان خاطرنشان کرد: مرحله دوم مسابقات کشوری از 20 فروردین به میزبانی تیم امید گلستان در گرگان برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ تیم امید گلستان با مدیر عامل زحمتکش خود وحید تجری، سرمربیگری محسن کریمی ، مربی و سرپرست اصغر اکرمی و مدیر تیم و تدارکات غلام ناصری در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تصاویر اردوی سه روزه تیم امید گلستان در رامیان

omid 1

 

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

omid 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.