1395-01-09 13:56
1998
0
29558
با قهرمانی استان گلستان برگزار شد؛

اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور پاراگلایدر در گلستان + نتایج و تصاویر

اختتامیه سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراگلایدر در سایت پروازی رامیان با حضور فرماندار و ورزشکاران و دوستداران ورزشهای هوایی در سایت پروازی رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، اختتامیه سومین دوره مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در سایت پروازی رامیان با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، تعدادی از مسئولین، ورزشکاران و دوستداران ورزشهای هوایی در سایت پروازی الهادی رامیان برگزار شد.

در این دوره از رقابتها که به صورت آزاد در رشته دقت برگزار شد به ترتیب آقایان «بهروز عراقی» از گلستان، «هادی حیدری» از خراسان رضوی، «محمد ریحانی» از استان هرمزگان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین «زهرا سلطانی» از استان خراسان رضوی به عنوان فنی ترین ورزشکار این دوره از مسابقات از سوی کمیته ورزشهای هوایی انتخاب شد.

«جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجریان برگزاری این دوره از رقابتها گفت: اولین مرکز خدمات ورزشهای هوایی در رامیان جهت رفاه حال علاقمندان به ورزشهای هوایی افتتاح شده و جهت بهبود کیفیت اجرای این گونه مسابقات در دوره های آتی در رامیان تلاش و برنامه ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است این دوره از رقابتها به مدت سه روز و با حضور صد ورزشکار از هفت استان کشور به میزبانی رامیان برگزار شد و در نهایت نفرات برتر به مسابقات المپیک ساحلی به میزبانی ویتنام راه یافتند.

این جشنواره با حضور ۴۰ شرکت کننده در بخش مسابقات و ۳۰ خلبان در بخش پرواز آزاد اجرا شد.

این مراسم با اجرای موسیقی سنتی قوم ترکمن، تقدیر از پیشکسوتان ورزشهای هوایی و نورافشانی همراه بود و از سوی اداره برق شهرستان به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

در بخش تجلیل از پیشکسوتان از «فرهاد مکاری»، «شهاب حیدری»، «علی تازیکه»، «وحید نظری نسب»، «سرهنگ بای» و سایر مسئولین برگزاری این برنامه قدردانی به عمل آمد.

paraaa1 

paraaa2 

paraaa3 

paraaa4 

paraaa5 

paraaa6 

paraaa7 

paraaa8 

paraaa9 

paraaa10 

paraaa11 

paraaa12 

paraaa13 

paraaa14 

paraaa15 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.