1402-02-15 00:43
706
0
84834
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

یادواره‌های شهدا کمرنگ نمی‌شود/ شهید دادیم تا دست نحس دشمن به دامن پاک دخترانمان نرسد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، گفت: هیچگاه مشاهده نکردیم که یادواره‌های شهدا کمرنگ و برای مردم ما کهنه شوند چراکه مردم همیشه دوستدار شهدا و علاقه‌مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار معروفی در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی در آزادشهر، گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدا را نباید به چشم یک مراسم ختم و سوگواری نگاه کرد بلکه این مراسمات تجدید بیعت با آرمان های شهدا است.

وی افزود: ایمان واقعی نخستین موئلفه شهدای مدافع حرم است؛ بدان معنا که این شهدا با حسن‌ظن به وعده‌های الهی پا به مبارزه با دشمنان خدا گذاشتند.

سردار معروفی اظهار داشت: ولایت‌باوری یکی دیگر از ویژگی شهدای ما است؛ چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط بعد از آن و چه در دوران مبارزه با داعش نیز چنین رخ داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج: مستضعفین تاکید کرد: هیچگاه مشاهده نکردیم که یادواره‌های شهدا کمرنگ و برای مردم ما کهنه شوند چراکه مردم همیشه دوستدار شهدا و علاقه‌مند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی در پایان گفت: ما هزاران شهید و آزاده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کردیم تا دست نحس دشمن به دامن پاک دختران ایرانی نرسد، ما جانمان را سد بلای ناموس خود کردیم و این را از سیدالشهدا (ع) آموختیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.