1402-12-06 12:06
350
0
88913
کارشناس سیاسی در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» تأکید کرد؛

تثبیت اقتدار ملی با حضور پرشور در انتخابات

کارشناس سیاسی گفت: برای تثبیت اقتدار ملی باید همه ما پای صندوق رأی بیایم.

مهدی عامری در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» در گفتگو با خبرنگار سرویس پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: همه کسانی که مخاطب دارند امروز یک تکلیف شرعی و عمومی دارند و همگان را باید برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرماید امروز حضور حداکثری ملاک است و برای تثبیت اقتدار ملی باید همه ما پای صندوق رأی بیایم و برای حفظ آرمان‌های امام (ره) و رهبری پای صندوق رأی بیایم و در ۱۱ اسفند رأی بدهیم و بدخواهان خود را از صفحه روزگار محو کنیم.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف زمانی فرامین و سخنان قابل‌توجهی را در ارتباط با آحاد مختلف جامعه بیان کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها سخنانی است که درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرده‌اند.

* به کوری چشم دشمنان انقلاب در طول سال‌های متمادی، همهٔ انتخابات سروقت انجام‌گرفته؛ نه تعطیل شده، نه یک روز عقب‌افتاده؛ مردم در پای صندوق‌ها حاضر شدند و رأی دادند. البتّه تبلیغات سوء آنها وجود داشته؛ از مدّتی قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات این تبلیغات همیشه ادامه داشته. شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم کشوری را پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.