1401-08-19 06:46
681
0
82218
فرماندار گرگان:

کار فرهنگی، چاره حل مشکلات است/شهرداری باید مطالبه گر باشد/ دشمن از سه اهرم جهل، غفلت و خیانت استفاده کرد

فرماندار گرگان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، از سه اهرم جهل، غفلت و خیانت برخی داخلی ها استفاده کرد و باید جهل را با ورزش و مسائل فرهنگی از بین ببریم تا به واسطه آن غفلت اتفاق نیوفتد و اگر دو مورد یاد شده حذف شود؛ مسلما خیانت هم در میان نخواهد بود.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی پایین محلی در گفتگو با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا، برای پیشرفت اقتصادی، بین مسئولین و مردم اختلافی وجود ندارد و گاها مردم و مسئولین برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده؛ چند شیفت فعالیت می کنند.

مدیریت شهری برعهده شهرداری است و بجای اینکه دستگاه های مختلف به شهرداری امر و نهی کنند؛ باید شهرداری مخصوصا از دستگاه های فرهنگی مطالبه گری کند؛ چرا که تمام انتظارات مردم از شورای شهر و شهرداری است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات فرهنگی را می‌توان با برنامه ریزی مناسب، با همکاری آموزش و پرورش با توجه به اینکه از نیروی انسانی و وسعت زیادی برخوردار است؛ حل کرد.

فرماندار گرگان تاکید کرد: باید انرژی نهفته دانش آموزان به وسیله فعالیت های مختلف ورزشی و فرهنگی تخلیه شود تا شاهد تخلیه این انرژی در جهت سو نباشیم.

وی ادامه داد: برای اینکه دانش آموزان و خانواده های انها بتوانند از فضا و امکانات مدارس استفاده کنند و در کنار تخلیه انرژی، تعامل بیشتری برقرار شود؛ مدارس تک شیفت شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی وجود دارد که می‌تواند بالقوه شود؛ گفت: اگر کار فرهنگی انجام گیرد در تمامی حوزه ها توفیق حاصل می شود و در نهایت با توجه به اینکه خروجی آموزش و پرورش دانشگاه است و دانشگاهیان اینده کشور را می سازند؛ باید اموزش و پرورش خوبی داشته باشیم.

فرماندار گرگان تاکید کرد: در حال حاضر، دشمن با جنگ ترکیبی به جنگ با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان امده است و ظرفیت انرژی نهفته جوانان بر علیه کشور استفاده کرد و این به واسطه جهل، غفلت و خیانت برخی از داخلی ها اتفاق افتاد که هر کدام یک جنگ محسوب می شود.

جهل را باید با ورزش و مسائل فرهنگی از بین ببریم تا به واسطه آن غفلت اتفاق نیوفتد و اگر دو مورد یاد شده حذف شود؛ مسلما خیانت هم در میان نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.