1401-08-29 11:36
650
0
82336
فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد:

همایش ۱۰ هزار نفر بسیجیان گرگان به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: همایش شکوه و اقتدار بسیج از برنامه شاخصی است که با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان شهرستان گرگان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به آشوب‌ها و فتنه امپراتوری رسانه‌ای  اظهار کرد: رزمنده پیشگام در میدان نبرد اصحاب رسانه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: اتفاقات پیش آمده نباید ما را از ماموریت‌ها و برنامه ها غافل کند و براین اساس در هفته بسیج ۴۰۰ برنامه را در سطح استان پیش‌بینی کردیم.

دیلم بیان کرد: ۵۶ برنامه شاخص شهرستانی در این ایام در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود، ابراز داشت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محله محور، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری یادواره شهدای شهرستانی، حوزه‌ای و آبروی محله، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی محله محور از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی به برگزاری میز خدمت در هفته بسیج با همکاری پایگاه‌های بسیج ادارات اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای ۵ آذر گرگان و عطرافشانی گلزار شهدا در سوم آذر از دیگر برنامه‌های ما به شمار می رود.

این مقام مسئول تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان به مناسبت هفته بسیج و برگزاری میقات صالحین از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

دیلم تاکید کرد: ساخت پایگاه بسیج، خانه عالم و... از برنامه‌های عمرانی ما در طول این هفته به شماره می‌رود.

وی گفت: همایش شکوه و اقتدار بسیج  از برنامه شاخصی است که با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.